Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Слухання музики

Учитель. Баштан Сергій Васильович (нар. 1927) — український бандурист, педагог, самодіяльний композитор. Засновник школи сучасного академічного бандурного виконавства. Поміж його творів — «Варіації на народні теми». Послухайте його варіації та дайте відповідь на запитання

· Які знайомі мелодії ви почули?

Слухання «Варіацій на народні теми» С. Баштана

Вокально-хорова робота Розспівування

Продовження розучування пісні М. Рожка «Краплини мрії»

Робота над літературним та музичним текстом пісні, проспівуванням голосних та чіткою вимовою приголосних звуків

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підбиття підсумків уроку

Учитель. У музиці, яку ми сьогодні слухали і виконували на уроці, ми почули та відчули яскраву палітру різноманітних почуттів: це і радість, і сум, і пристрасть, і невгамовність. Музика може надзвичайно тонко передавати найрізноманітніші почуття, що сповнюють і бентежать людські серця.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Знайти варіації на теми українських народних пісень.

Випереджальне індивідуальне завдання: дібрати інформацію про творчий шлях В. А. Моцарта (пригадати вже відоме з уроків музичного мистецтва та знайти додаткові відомості).

Учні виходять із класу під музичний супровід («Краплини мрії» М. Рожка).

УРОК № 25 РОНДО

Мета уроку:

Навчальна: поглибити знання учнів про творчість В. А. Моцарта; пояснити особливості розвитку музичного образу в його творах; закріплювати розуміння учнями понять рондо, рефрен, соната;

Розвивальна: формувати вокально-хорові навички учнів та вміння інтерпретувати програмні симфонічні музичні твори;

Виховна: прищеплювати учням зацікавленість видатними зразками музичної класики, зокрема творчістю В. А. Моцарта.

Музичний матеріал: «Рондо в турецькому стилі» В. А. Моцарта, «Веселка» Н. Май.

Наочні посібники: нотна хрестоматія; картки для ділової гри «Учитель»; портрети В. А. Моцарта, Н. Май.

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід («Рондо в турецькому стилі» В. А. Моцарта).

ВСТУПНА ЧАСТИНА

Організаційний момент

Повідомлення теми, мети, завдань уроку

(теми семестру та уроку написані на дошці)


Читайте також:

  1. ВИДИ ТА ТЕХНІКИ СЛУХАННЯ І ЙОГО РОЛЬ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
  2. Витоки сучасної української музики. Українська музика масових жанрів
  3. Вплив музики на життя людини.
  4. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  5. Організація навчання дидактичного слухання (аудіювання) і розуміння мовлення
  6. Парламентські слухання з питань молодіжної політики
  7. Проведення мною уроку музики у 1-В класі
  8. Розвиток архітектури, живопису, художніх ремесел, музики.
  9. Слухання Бенджамін Бріттен, «Путівник по оркестру для молоді».
  10. Слухання Василь Барвінський, квартет для двох скрипок, альта і віолончелі.
  11. Слухання Вольфганг Амадей Моцарт, опера «Чарівна флейта», арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени.
  12. Слухання музики




Переглядів: 913

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МУЗИЧЧИНА БАЛКА | Мотивація навчальної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.