Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ»

1. Зміст, завдання, предмет і метод курсу.

2. Механізм функціонування ринку праці.

3. Структура суб’єктів і об’єктів системи управління персоналом на ринку праці.

4. Система відносин між суб’єктами ринку праці в сучасних умовах.

5. Функції управління персоналом фірми.

6. Складові концепції управління персоналом.

7. Процесуальний та функціональний підходи до управління.

8. Технологія управління.

9. Мета та принципи управління персоналом.

10. Методи управління персоналом.

11. Сутність поняття «персонал».

12. Людський капітал організації.

13. Кількісна характеристика персоналу.

14. Мобільність персоналу.

15. Соціальна структура організації та компетенція.

16. Особливості кадрової служби організації.

17. Ефективність роботи кадрової служби на підприємстві.

18. Побудова кадрової служби.

19. Посадові аспекти управління персоналом.

20. Функція планування.

21. Етапи процесу планування.

22. .Методи прогнозування потреб у людських ресурсах

23. Сутність та особливості набору персоналу.

24. Форми та методи вербування персоналу.

25. Недоліки і переваги набору персоналу із внутрішніх і зовнішніх джерел.

26. Оцінка якості набору персоналу.

27. Зміст та особливості процесу добору персоналу.

28. Сутність та методи навчання.

29. Організація роботи з резервом.

30. Фактори впливу на оцінку результативності праці персоналу.

31. Атестація як система оцінки співробітників.

32. Методи атестації.

33. Сутність, роль та напрями процесу адаптації працівників.

34. Система управління профорієнтацією й адаптацією.

35. Вивільнення персоналу

36. Сутність, причини та види плинності кадрів.

 

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. V. Питання для самоконтолю
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  7. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  8. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  9. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  10. Бесіда за запитаннями.
  11. БЛІЦ-ПИТАННЯ
  12. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність, причини та види плинності кадрів | Тема 1. Ринок праці та його місце в економічній системі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.