МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1. Ринок праці та його місце в економічній системі1.Старшенбаум Г.В. Аддиктология: психология и психотерапия зависимостей. – М., 2006. 2.Наркотики: проблема, которую необходимо решить. Пособие для педагогов. – М., 1999. 3.Билибин Д.П., Дворников В.Е. Патофизиология алкогольной болезни и наркомании: Учебное пособие. – М., 1991.
Зміст
Вступ Мета викладання навчальної дисципліни «Ринок праці» полягає в наданні студентам можливості оволодіти системою знань про ринок праці (РП) та вміннями i навичками у сфері формування i регулювання його механізмів, зокрема у визначенні місця ринку праці в економічній системі країни; розкритті концепцій регулювання соціально – трудових відносин, механізму саморегулювання, державного та колективно – договірного регулювання ринку праці, моделей регулювання ринку праці залежно від типу економічної системи країни, суб’єктів структури та інфраструктури ринку праці, методів державного регулювання ринку праці, основних напрямів і принципів сучасної політики зайнятості. Основними завданнями вивчення дисципліни «Ринок праці» є засвоєння студентами знань про теоретичні положення РП та набуття вмінь i навиків застосовувати ці знання в практиці регулювання механізмів РП на рівні підприємства, галузі та народного господарства; розвиток у студентів здібностей до науково-дослiдницької діяльності. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - умови виникнення та ефективного функціонування сучасного РП; - елементи та види кон’юнктури РП; - механізм саморегулювання РП та механізм функціонування сучасного РП, основні функції РП: суспільного поділу праці, iнформацiйну, посередницьку, ціноутворюючу, стимулюючу, регулюючу; - поняття, види та форми зайнятості робочої сили на ринку праці; - сутність концепції повної та глобальної, примусової та добровільної зайнятості. - Закон України «Про зайнятість населення», його засади, зміст, структуру i основні розділи; - нормативні положення, які забезпечують гарантії зайнятості (про державну службу зайнятості, державний фонд зайнятості, органiзацiю оплачуваних громадських робіт, про порядок реєстрації безробітних громадян i виплату допомоги по безробіттю); - характеристики гнучкого та жорсткого ринку праці; - проблеми ринкової економіки, які усуваються шляхом використання гнучких форм зайнятості; - гнучкі форми зайнятості на РП: зайнятість з нестандартними режимами робочого часу, нестандартними робочими місцями та органiзацiєю праці, нестандартними органiзацiйними формами; - основні Конвенції МОП з питань регулювання ринку праці; - сучасні умови ринкової трансформації економіки. вміти: - сегментувати РП за різними ознаками: територіальним та професійним підходом; кiлькiсним спiввiдношенням покупців і продавців товару «робоча сила»; умовами конкуренції тощо; - використовувати сучасне трудове законодавство на РП України; - аналізувати спiввiдношення попиту та пропозиції робочої сили і розробляти пропозиції щодо усунення виявлених диспропорцій; - аналізувати зайнятість населення по галузях i сферах народного господарства, формах власності; продуктивності i рівня оплати праці, використання робочого часу, обсягів прихованого безробіття, процесів вивільнення робочої сили; - використовувати методи дослідження РП: статистичні, демографiчнi, соцiологiчнi, економiко-математичнi, балансовий, моделювання, графiчнi тощо; - прогнозувати обсяги i структуру попиту на робочу силу; - аналізувати структуру зайнятості та безробіття; - характеризувати складові механізму регулювання соціально–трудових відносин; - систематизувати основні функції держави в системі регулювання соціально–трудових відносин; - застосувати набуті знання у практичній діяльності з реалізації державної політики регулювання ринку праці, зокрема зайнятості населення. Тема 1. Ринок праці та його місце в економічній системі Мета– формування знань щодо місця ринку праці у відтворювальному процесі, підходів до класифікації та сегментації ринку праці. План 1. Ринок праці в економічній системі країни. 2. Підходи до диференціації ринку праці. 3. Процеси відтворення робочої сили в різних типах економічних систем. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|