МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ринкова ціна.№п/п ціна призначення або зміст
4Конкуренція та її значення. Економічна конкуренція - це суперництво між учасниками ринкового господарства за кращі умови виробництва, купівлі і продажу. Конкуренція- це сила, що зрівноважує ринкові ціни. Розрізняють досконалу і недосконалу конкуренцію. Досконала - це коли ніхто із суперників не взмозі визначально впливати на ринкову ціну. Недосконала - коли лише кілька крупних фірм виробляють основну масу певного товару. Типи конкуренції.
Методи конкуренції є: Ціновий - однорідні і приблизно одинакові по якості товари мають найрізніші ціни, щоб підняти конкурентоздатність продукції. Неціновий- виділяється краще, ніж у конкурентів якість і надійність продукції, що особливо підкреслено в рекламі. Часто зустрічається більш висока якість до і після продажніх послуг, продовжується гарантійний строк, навчання персоналу для роботи, на куплених технічних засобах, залік зданого старого устаткування в рахунок внеску за новий товар, поставки обладнання не під "під ключ", а на основі принципу "готова продукція в руки", тобто замовнику гарантується успішний початок виробництва на придбаному устаткуванні чи на новому заводі. Інакше нецінову конкуренцію називається цивілізованою. Крім цивілізованої конкуреції можна зустрітися з промисловим шпіонажем, обманом споживачів, махінаціями з діловою звітністю.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|