МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Характеристика ГРМ двигунів та особливості його ремонту.
Особливості будови: ГРМ двигуна КамАЗ має клапанну будову з верхнім розташуванням клапанів (по 2 на циліндр). Теплові зазори клапанів: впускний – 0,25÷0,3 мм; випускний – 0,35÷0,4 мм. Порядок регулювання
При ремонті клапани притирають до утворення матового поясу товщиною не менше 1,5 мм. Перевірка. Заливають дизельне паливо й протягом 30 с. слідкують за герметичністю прилягання клапана. Також правильність притирання можна перевірити методом на „карандаш”. При цьому нанести на фаску 6-8 міток й встановити клапан обернувши на ¼ оберта. Всі риски повинні змикнути. Втулки клапанів й сідла. При перевірці мідним молотком бракувати послаблені втулки й сідла клапанів. Основним дефектом напрямних втулок є знос внутрішнього діаметра втулок з номінального розміру 10,00+0,022 до 10,04 мм. Розподільний валвиготовлено з сталі 18 ХГТ. Основними контрольними параметрами є: -биття середини вала – ном. 0,025 мм. (допустимий 0,035 мм.) -профіль кулачків: А (ширина кулачка)– ном. 36 ± 0,05 мм. (доп. 35,45 мм.) Б (висота кулачка) – ном. 44,66±0,05мм. (доп.44,0 мм.) -діаметр опорних шийок: ном.-Ø мм.; доп. 53,88 мм. -внутрішній діаметр втулки- ном. Ø54+0,03мм.; доп. -54,2мм. Вкоромислахдвигуна контролюються розмір А- відстань від осі коромисел до торця бойка коромисла. (А - не більше 6 мм.) При видимих зносах бойка коромисла його поверхню шліфують до виведення слідів на станку СШК-3. Вштовхачахдефектуютьвисоту опорної частини за допомогою кульки Ø17,463 мм. Кульку поміщують в середину штовхача й замірюють параметр, який становить номінальний 24,5 ± 0,1мм., допустимий 24,3 мм.
Газорозподільний механізм двигуна D 2866. Особливості будови: Верхнє розташування клапанів (по 2 на циліндр), випускний клапан завжди спереді головки циліндра. На розподільному валі знаходиться механізм випередження впорскування палива. У коромислі випускного клапана знаходиться додатковий механізм, що призначений для відкриття клапана при вмиканні допоміжного гальма. (система ЕVВ = Exhaust Valve Brake.) Розподільний валмає такі параметри: -Кількість корінних шийок - 7; -діаметр корінних шийок – 69,91÷69,94 мм; зазор осьовий – 0,2 ÷0,9 мм. Регулюється постановкою шайб-5,95÷6 мм. Штовхачмає такі параметри:діаметр номінальний – 19,94÷0,9 мм.(при класі N1 (на інформаційній табличці буква S) - +0,25 мм. Тепловий зазор в клапанах – 0,5 мм. При ремонті ГРМ: - вставити направляючі клапанів Ø18,028÷18,046 мм (N1:+0,25) в головку й обробити внутрішній діаметр до розміру12,0÷12,018 мм.; - демонтувати сідла клапанів. Перевірити посадочне місце сідла. Нагріти головку до 80°С, а сідла охолодити до 200°С й вставити в головку. Потім обробити за допомогою пристрою поверхні сідел до параметрів: впускне - 30°С; випускне - 45°С; ширина пояска – 3,3-3,8 (mах. знос 0,5 мм.) - вставити пружини клапанів. Для впускних маркування повинно бути „зверху”, випускних – „знизу”. - перевірити утопання клапанів в головці 0,7÷1,3 мм.
ОМ 502 LА Механізм ГРМ з верхнім розташуванням клапанів по чотири клапана на циліндр й одним дроселем з гідроприводом для включення допоміжної гальмівної системи. Клапани закриваються однією пружиною підвищеної жорсткості. Так як управління двома клапанами відбувається одним кулачком, то клапани з’єднані мостами. Теплові зазори становлять: - для впускного клапана - 0,4 мм.; випускн.- 0,6 мм Розподільний вал крім кулачків ГРМ має також кулачки на привод насосів великого тиску з ходом 17,7÷18,0 мм. Регулювання клапанів можна проводити двома способами: 1. Методом перекриття клапанів; 2. По 2-м положенням колінчатого вала. Таблиця 1 Регулювання зазору клапанів.
Е- регулювання впускного клапана; А- випускного.
Питання для самоперевірки: 1. Назвіть та проаналізуйте основні причини виникнення відказів в газорозподільному механізмі; 2. Назвіть діагностичні параметри газорозподільного механізму. 3. Які тенденції удосконалення конструкцій газорозподільного механізму ? 4. Які особливості конструкції ГРМ двигунів КамАЗ та D2866? 5. Особливості регулювання теплових зазорів клапанів сучасних двигунів.
ЛЕКЦІЯ № 4 „Параметри технічного стану систем мащення та охолодження імпортних двигунів та особливості їх ремонту” План 1. Причини та основні несправності систем. Параметри передремонтної діагностики. 2. Тенденції вдосконалення конструкцій систем мащення та охолодження. 3. Особливості ремонту агрегатів систем охолодження і мащення базових двигунів.
1. Система охолодження сучасних дизелів має важливе значення. Дослідження показують, що інтенсифікація зношування деталей КШМ при температурі охолоджуючої рідини з 80до 30°С зростає в 2-3 рази. Також спостерігається незначне збільшення (на 5-10%) швидкості зносу при підвищенних температурах 180-100°С. Це зв’язано зі збільшенням газової корозії й молекулярно-механічного зносу. На сучасній техніці система охолодження виконує наступні функції: - охолодження двигуна; - охолодження мастила двигуна (в масляному теплообміннику); - відвід тепла від тормозних систем (ретардерів, інтардерів) - охолодження зворотного палива (внаслідок високого тиску палива в системі Common Rail його необхідно охолоджувати); - охолодження впускного повітря (інтеркулер); - охолодження відпрацьованих газів (система ЕGR).
Вимоги, які ставляться до системи охолодження: - швидкий прогрів двигуна; - автоматичне підтримання необхідної температури; - мінімальні затрати енергії на привід агрегатів системи; - мала вага й габарити; - висока експлуатаційна надійність; - простота й мала трудомісткість технічного обслуговування й ремонту.
До контрольних параметрів системи належать: - герметичність системи (це зв’язано з високою проникністю антифризів) - герметичність радіаторів; - стан вентиляторів охолодження; - наявність накипу в водяній сорочці двигуна; - температура спрацьовування термостатів; - продуктивність насосів. Основними діагностичними параметрами системи охолодження являються:
Герметичність системи Перевіряють приєднуючи до пробки радіатора манометр з стисненим повітрям. Подають повітря під тиском 1,2 бар (0,12 МПа) й перевіряють місця з'єднань та стан підтікання. Також слідкують по секундоміру за часом падіння тиску в системі. Також ,запустивши двигун, стежать за коливанням тиску в системі. Різкі зміни показань вказують на негерметичність прокладки головки блока. Температура спрацювання термостата Встановлюють температуру відкриття термостата помістивши його в воду. Підігріваючи воду контролюють по індикатору величину переміщення штоку. Відкриття термостату починається при t = 78-82°С (повністю відкривається t = 91-95°С) Натяг привідного пасу Використовують прилад КИ-8920. Він діє по принципу залежності величини прогину пасу від кута прогину при заданому зусиллі. Так як на сьогодні використовується велика кількість електродатчиків, то їх справність також необхідно перевіряти шляхом діагностування. Перевірка включення вентилятора охолодження При використанні в’язких муфт, електромагнітних муфт, гідромуфт, необхідно також продіагностувати датчик температури включення муфт. Перевірка датчика температури На сьогодні використовуються датчики з падаючою характеристикою. Тобто опір датчика зменшується при підвищенні температури. Діагностика заключається в вимірюванні опору при холодному стані ( при 0° - 30-37 кОм), а також в нагрітому стані (при 95° - 700-800 Ом). Якщо фактичні вимірювання суттєво різняться з нормативними, то проводиться заміна датчика.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|