Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Концептуальні основи фінансового менеджменту

Окрім своїх безпосередніх освітніх функцій, навчальні заклади ма­ють здійснювати низку додаткових функцій, як-от:

  • організацію мате­ріально-технічного забезпечення навчального процесу,
  • деякі комер­ційні операції тощо.

При цьому керівник повинен уміти грамотно ви­користовувати бюджетні та позабюджетні джерела фінансування, застосовувати адміністративні ринкові методи управління трудовим колективом, оптимально поєднувати матеріальне та моральне стиму­лювання праці.

Виконання цих завдань вимагає від керівника знання ринкових законів та закономірностей, тобто політекономії освітнього процесу, визнання не тільки його своєрідності, але й невідокремле-ності від матеріальної сфери.

Необхідним є усвідомлення того факту, що в такій невиробничій сфері, як освіта, діють закони вартості, правила маркетингу, принципи фундаментального та технічного аналізу рин­ків.

Незалежно від освітніх цілей навчального закладу, в ньому по­стійно відбуваються процес реалізації трудових і матеріальних ресур­сів, виробництво, обмін, накопичення та споживання специфічних ви­ховних і освітніх послуг, що задовольняють (чи не задовольняють) потреби суспільства.

Важливо зазначити, що на стратегічному рівні фінансово-економіч­ний розвиток неможливо відокремити від освітньої та кадрової політи­ки освітнього закладу і що саме вони є першорядними чинниками, що впливають на прийняття управлінських рішень.


Читайте також:

  1. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  2. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  3. Активне управління інвестиційним портфелем - теоретичні основи.
  4. Аналіз зарубіжних концепцій менеджменту
  5. Аналіз ризикованості підприємства на основі показників фінансового стану.
  6. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  7. Аналіз фінансового стану
  8. Аналіз фінансового стану
  9. Аналіз фінансового стану торгових підприємств
  10. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
  11. Анатомо-фізіологічні основи статевого розвитку.
  12. АРМ фінансового менеджера




Переглядів: 436

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 2. | Суть і зміст фінансового менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.