Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пояснення до аркуша №2 КР-2: «Побудова 3-х виглядів за наочним зображенням деталі»

Основою викладеного матеріалу є ГОСТ 2.305-68* «Изображения – виды, разрезы, сечения». Кресленик виробу чи деталі має з вичерпною повнотою передавати його форму та розміри і містити всі потрібні дані для виготовлення та контролю цього виробу.

Для побудови технічних креслеників користуються способом прямокутних проекцій. Як основні площини проекцій приймають шість граней порожнистого куба, всередині якого уявно розміщують предмет, який і проеціюють на внутрішні грані куба (рис. 21).

 

 
 


Рисунок 21. Проеціювання фігури на грані куба

Головний вигляд – проекція предмета на фронтальну площину проекцій, яка найповніше виявляє його форму та розміри. Правильний вибір головного зображення обумовлює і мінімальну кількість необхідних зображень

Залежно від змісту зображення поділяють на вигляди, розрізи та перерізи. Їх кількість має бути найменшою, але достатньою для створення повного уявлення про зображуваний предмет. При цьому слід використовувати умовні позначення, знаки та написи, встановлені відповідними стандартами.

 


Читайте також:

  1. V. Пояснення нового матеріалу
  2. V.Пояснення нового матеріалу
  3. Варіанти завдань до виконання аркуша №4 КР-3
  4. Від них необхідні відомості, документацію і пояснення з питань охоро1
  5. Дані, які потрібно об’єднати, розташовані в різних клітинках на різних аркушах
  6. Дані, які слід об’єднати, розташовані в однакових клітинках на різних аркушах
  7. До умовного друкарського аркуша
  8. ЕФЕКТ КОМПТОНА І ЙОГО ПОЯСНЕННЯ
  9. Е_4. Пояснення і прогнозування моделей
  10. Завдань для побудови аркуша № 1 КР-2
  11. Засоби доказування Пояснення сторін і третіх осіб
  12. Зразок зведеного наказу по особовому складу, оформленого на чистих аркушах паперу формату А4




Переглядів: 689

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдань для побудови аркуша № 1 КР-2 | Вигляди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.