Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пояснення до аркуша №3 КР-2 «Побудова 3-х виглядів з розрізами та аксонометричним зображенням за описом (подвійне проникнення за варіантами)»

Необхіднопобудувати три зображення і аксонометричну проекцію фігури з горизонтальним призматичним та вертикальним циліндричним отвором за їх описом, варіанти якого подані у табл. 6.

Призматичний отвір − це наскрізний отвір, ребра якого перпендикулярні до фронтальної площини проекцій. Циліндричний отвір – наскрізний, співвісний з заданою деталлю. Приклади виконання графічної роботи подані на рис. 34.

Післяпобудови трьох видів зовнішньої форми предмета, рекомендується виконати на всіх трьох видах призматичний отвір. Потім побудувати проекції циліндричного отвору, почавши побудову з вигляду зверху. Побудову виконувати тонкими лініями (s/3), застосовуючи штрихові лінії для невидимого внутрішнього контура предмета. Після побудови трьох видів виконати розрізи: горизонтальний, фронтальний і профільний. Правила позначення і зображення розрізів повинні відповідати ГОСТ 2.305-68 (СТ СЕВ 363 – 76).

Після побудови трьох зображень предмета слід нанести розміри відповідно до ГОСТ 2.307 – 68.

 


Читайте також:

  1. V. Пояснення нового матеріалу
  2. V.Пояснення нового матеріалу
  3. Варіанти завдань до виконання аркуша №4 КР-3
  4. Від них необхідні відомості, документацію і пояснення з питань охоро1
  5. Дані, які потрібно об’єднати, розташовані в різних клітинках на різних аркушах
  6. Дані, які слід об’єднати, розташовані в однакових клітинках на різних аркушах
  7. До умовного друкарського аркуша
  8. ЕФЕКТ КОМПТОНА І ЙОГО ПОЯСНЕННЯ
  9. Е_4. Пояснення і прогнозування моделей
  10. Завдань для побудови аркуша № 1 КР-2
  11. Засоби доказування Пояснення сторін і третіх осіб
  12. Зразок зведеного наказу по особовому складу, оформленого на чистих аркушах паперу формату А4




Переглядів: 598

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вигляди | Розрізи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.