МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Площа криволінійної трапеціїКриволінійною трапецієюназивається фігура, обмежена графіком неперервної функції , яка невід’ємна на відрізку , прямими , і віссю ОХ. Площа криволінійної трапеції дорівнює визначеному інтегралу від заданої функції на заданому відрізку: . 157.Побудувати схематично фігури, площі яких виражаються такими інтегралами: 1) ; 2) ; 3) ; 4) . 158.Записати за допомогою інтегралу площі фігур, зображених на рисунку:1)
159.Знайти площу фігури, обмежену: 1) параболою та прямими , , ; 2) параболою та прямими , , ; 3) графіком функції та прямими , ; 4) графіком функції та прямими , ; 5) графіком функції та прямими , , ; 6) графіком функції та прямими , , ; 7) параболою та віссю абсцис; 8) параболою та віссю абсцис; 9) параболою , віссю абсцис та прямою ; 10) параболою , віссю абсцис та прямою ; 11) графіком функції та прямими , , ; 12) графіком функції та прямими , , ; 13) графіком функції та прямими , ; 14) графіком функції та прямими , ; 15) графіком функції та прямими , , ; 16) графіком функції та прямими , , ; 17) графіком функції та прямими , , ; 18) графіком функції та прямими , , ; 19) графіком функції та прямими , , ; 20) графіком функції та прямими , , ; 21) графіком функції та прямими , , ; 22) графіком функції та прямими , , ; 23) графіками рівнянь , та ; 24) графіками рівнянь , та ; 160.Знайти площу фігури, обмежену: 1) параболою та прямою ; 2)параболою та прямою ; 3) параболою та прямою ; 4) параболою та прямою ; 5) параболою , прямою та віссю ординат; 6) параболою , прямою та віссю ординат; 7) параболою та прямою ; 8) параболою та прямою ; 9) графіком функції та прямими , ; 10) графіком функції та прямими , ; 11) графіком функції та прямими , ; 12) графіком функції та прямими , ; 13) графіком функції та прямими , ; 14) графіком функції та прямими , ; 15) графіком функції та прямими, , ; 16) графіком функції та прямими, , ; 17) графіком функції та прямою ; 18) графіком функції та прямою ; 19) графіком функції та прямими , ; 20)графіком функції та прямими , ; 21) графіками функцій та ; 22)графіками функцій та ; 23) параболою та прямою ; 24) параболою та прямою ; 25) параболами та ; 26) параболами та ; 27) графіками функцій , та прямою ; 28) графіками функцій , та прямою ; 29) графіками функцій , та прямою ; 30) графіками функцій , та прямою ; 31) графіками функцій , та прямою ; 32) графіками функцій , та прямою ; 33) графіком функції та прямими , ; 34) графіком функції та прямими , ; 35) графіками функцій та ; 36) графіками функцій та . 161.Знайти площі фігур, обмежені: 1) графіками функцій , і віссю абсцис; 2) графіками функцій , і віссю абсцис; 3) графіком функції і віссю абсцис; 4) графіком функції і віссю абсцис; 5) графіками функцій , та віссю абсцис; 6) графіками функцій , та віссю абсцис. 162.Використовуючи геометричний зміст інтегралу, обчислити: 1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) ; 6) . 163.Знайти площу фігури, обмеженої параболою , дотичною, проведеною до цієї параболи в точці з абсцисою , та віссю ординат. 164.Знайти, при якому значенні площа фігури, обмеженої параболою та прямими , , буде приймати найменше значення. 165.Знайти площу фігури, обмежену графіками функцій та . Читайте також:
|
||||||||
|