МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання завдання1. Завдання виконати на форматі А4. 2. Виконати креслення зубчастого колеса, що складається із двох видів – головного і виду зліва. Умовне зображення циліндричного зубчастого колеса виконують згідно з ГОСТ 2.402-68: коло і твірні поверхні вершин зубців показують суцільною основною лінією на всіх зображеннях; коло і твірні поверхні западин зубців у розрізах і перерізах показують суцільною основною лінією. На видах їх дозволяється показувати суцільною тонкою лінією; ділильне коло і твірні поверхні ділильного циліндра зображають тонкою штрих-пунктирною лінією на всіх видах і розрізах колеса; зубці зубчастих коліс креслять в осьових розрізах; на інших зображеннях показують лише поверхню їх вершин. Коли треба показати профіль зуба, рекомендується накреслити його у вигляді виносного елемента або показати на обмеженій ділянці деталі. На рис. 89 подано навчальне креслення циліндричного зубчастого колеса з прямими зубцями. Головним зображенням колеса є фронтальний розріз деталі, осьову лінію якого розміщено паралельно до основного напису на кресленні при цьому зубці показують нерозсіченими. На виді зліва допускається показувати частину зображення, але таку, щоб збереглось повне зображення контура отвору зі шпонковим (рис. 87) або шліцьовим (рис. 88) пазом і розмірами для обробки цього паза. Розміри шпонкового паза і шліців обрати із табл. 16.
Рисунок 87. Шпонкове з'єднання
Таблиця 14
Рис. 88. Шліцьове з'єднання
Таблиця 15
* Z – число шліцев 3. Проставити необхідні розміри, обравши їх із табл. 15, як це подано на зразку. 4. Виконати таблицю основних характеристик зубчастого колеса з його зображенням (розміри таблиці подано на зразку, рис. 89). На навчальних кресленнях у таблиці параметрів переважно вказують модуль (m), число зубців (Z), кут нахилу зубців (β) та їх напрям (вказується для косозубих коліс), нормальний вихідний контур (ГОСТ 13755-81), ступінь точності, діаметр ділильного кола (d).В даному завданні таблиця скорочена і містить тільки п'ять параметрів. При цьому число зубців Z задається (табл. 16). Усі елементи зубчастих зачеплень стандартизовано.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|