Перевезення залізничним транспортом та на автопотягах
Залізничним транспортом можуть перевозитися з’єднання, частини і підрозділи в повному складі або тільки тяжка гусенична техніка з малим запасом ходу на відстань більше 1000 км., показано на рис.7.1.5 а,б,в. Темпи перевозки двохпутних ліній 800 км/добу, однопутних - 200 км/добу.
а) Навантаження гусеничних машин на платформу
б) зі звисом та над зчепом
в) Сумісне навантаження гусеничних та колісних машин
Рис.7.1.5. а,б,в. Способи навантаження техніки на залізничні платформи
Примітка. Борта платформ умовно відкриті. Кріплення умовно не показані.440 та 220 мм. - кріплення ВГМ за допомогою УБК, шпор або башмаків. 270 та 100 мм. - кріплення БГМ за допомогою упорних брусків та розтяжок.
Для перевезення особового складу використовуються криті вагони, показано на рис. 7.1.6.
Рис. 7.1.6. Обладнання критого вагону для перевезення особового складу
На автопотягах перевозиться гусенична техніка з малим запасом ходу, показано на рис.7.1.7.
Рис.7.1.7. Перевезення техніки на автопотягах
Перевезення водним транспортом
Для перевезення водним транспортом (морським, річковим) можуть використовуватись самохідні і несамохідні судна.
Для погрузки і вигрузки назначаються порти, пристані, пункти погрузки і вигрузки.
Перевезення водним транспортом має свої особливості (конструктивні), що дуже впливає на оперативність перевезення. Штаб повинен постійно мати необхідні дані про наявність суден, які можуть перевозити особовий склад, бойову техніку, обладнання виходячи із бойового складу військ. Для перевезення особового складу, озброєння і бойової техніки залучаються десантні бойові кораблі, показано на рис. 7.1.8, 7.1.9, 7.1.10, 7.1.11.
Рис. 7.1.8. Перевезення особового складу складу і техніки на десантних кораблях
Рис.7.1.9. Перевезення особового на бойових кораблях
Рис.7.1.10. Висадка десанту з рейду на Рис.7.1.11. Висадка десанту на берег з