Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРІОДИЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ

В історії розвитку освіти і науки на українських землях можна виділити наступні періоди:

перший–перші століття –VІІІ ст. – зародження освітнього процесу у докняжу добу;

другий–ІХ–ХІІІ ст. - розвиток освіти і науки за часів княжої добихарактеризувавсявідкритістю до світу, активним вбиранням, запозичення і використання освітніхздобутків інших народів, європейська орієнтація на християнські цінності;

третій –ХV–ХVІІІ ст.освітній процес і виховання уранньомодерну добу відзначається багаторівневістю, включаючи початкові, середні школи колегіуми, спеціальні школи, перші вищі школи, що забезпечило високий рівень грамотності всього населення.

четвертий – XIX століття, коли система освіти втратила свою національну самобутність, початкову освіту для незаможних верств населення, і почала розвиватися у руслі загальнодержавної російської політики. Переживала час розбудови система вищої освіти та зміцнення й розквіту наука, особливо гуманітарного напрямку;

п'ятий – здобутки та втрати освіти і науки в період української революції та радянських часів (1917-1991). Основною метою системи освіти було виховання у молодого покоління комуністичних переконань, формування радянського патріотизму. У змісті освіти переважали точні науки, а у наукових розробках відбувся "перекіс" у бік технічних та природничих наук;

шостий - з 1991 року по сьогодні– освітній процес перебуває у стані реформування з метою створення національної системи освіти, що зберегла б і примножила здобутий у попередні часи освітній і виховний досвід. Період відзначається створенням нових наукових установ та інституційакадемічної та прикладної науки в Україні, розвитком науки у складних економічних умовах та недофінансування.


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. Аграрна еволюція українських земель у др. пол. ХVІІ - ХVІІІст.
  10. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  11. Адміністративний поділ, площа і населення українських земель у складі Речі Посполитої в першій воловині ХVІІ ст.
  12. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.




Переглядів: 595

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІСТОРІЯ ОСВІТИ І НАУКИ В УКРАЇНІ | ОСНОВНІ ПОДІЇ ТА ДОСЯГНЕННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.