Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРІОДИЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ

В історії розвитку освіти і науки на українських землях можна виділити наступні періоди:

перший–перші століття –VІІІ ст. – зародження освітнього процесу у докняжу добу;

другий–ІХ–ХІІІ ст. - розвиток освіти і науки за часів княжої добихарактеризувавсявідкритістю до світу, активним вбиранням, запозичення і використання освітніхздобутків інших народів, європейська орієнтація на християнські цінності;

третій –ХV–ХVІІІ ст.освітній процес і виховання уранньомодерну добу відзначається багаторівневістю, включаючи початкові, середні школи колегіуми, спеціальні школи, перші вищі школи, що забезпечило високий рівень грамотності всього населення.

четвертий – XIX століття, коли система освіти втратила свою національну самобутність, початкову освіту для незаможних верств населення, і почала розвиватися у руслі загальнодержавної російської політики. Переживала час розбудови система вищої освіти та зміцнення й розквіту наука, особливо гуманітарного напрямку;

п'ятий – здобутки та втрати освіти і науки в період української революції та радянських часів (1917-1991). Основною метою системи освіти було виховання у молодого покоління комуністичних переконань, формування радянського патріотизму. У змісті освіти переважали точні науки, а у наукових розробках відбувся "перекіс" у бік технічних та природничих наук;

шостий - з 1991 року по сьогодні– освітній процес перебуває у стані реформування з метою створення національної системи освіти, що зберегла б і примножила здобутий у попередні часи освітній і виховний досвід. Період відзначається створенням нових наукових установ та інституційакадемічної та прикладної науки в Україні, розвитком науки у складних економічних умовах та недофінансування.


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. Аграрна еволюція українських земель у др. пол. ХVІІ - ХVІІІст.
  10. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  11. Адміністративний поділ, площа і населення українських земель у складі Речі Посполитої в першій воловині ХVІІ ст.
  12. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІСТОРІЯ ОСВІТИ І НАУКИ В УКРАЇНІ | ОСНОВНІ ПОДІЇ ТА ДОСЯГНЕННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.061 сек.