Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Європейські проекти використання ІКТ в освіті

Досвід країн (Естонії, Росії, Португалії, Швеції, Данії та інших), які розвивають «економіку, побудовану на знаннях» з метою створення високооплачуваних робочих місць і підвищення стандартів життя, свідчить, що інвестиції в освіту стають значущими для зростання основних економічних показників. Саме за рахунок підвищення рівня освіти населення розвинених країн одержують майже 50 % національного продукту. Наприклад, у Росії фінансування модернізації освіти щорічно збільшується на 20-30%, в Казахстані за останні 10 років фінансування освітньої галузі зросло в 7 разів, а така невелика європейська країна, як Македонія, інвестувала за останні роки на інформатизацію освіти близько 30 млн. доларів.

Результатом освітньої політики, яку проводить Португалія, є створення понад 1500 робочих місць, підготовка 30 000 викладачів, виготовлення 4 млн. комп’ютерів для кожного учня початкової школи та експорт. Таким чином модернізація освіти забезпечує вихід країни на світовий ринок.

За останні 20 років в Естонії була розроблена і впроваджена в життя функціональна концепція е-Держави. Для громадян Естонії повсякденною справою стали е-Податки, е-Поліція, е-Охорона здоров’я, е-Банк, е-Школа і е-Вибори. Вживання префікса «е» в словах, що позначають державні служби, стало своєрідним стандартом сучасного ритму життя країни. Практично будь-яка дія може бути здійснена в Інтернеті буквально декількома натисканнями клавіш.

Естонія не відразу стала е-Державою. Спочатку виникла необхідність ознайомити широкі верстви населення з самою концепцією інформаційних технологій. Для цього в 1997 році було прийнято рішення про оснащення шкіл та ВНЗ сучасними комп’ютерами та Інтернетом. Завдяки цій програмі, названою «Стрибок тигра», навички спілкування з комп’ютером поширилися в усі верстви населення.

Оскільки в Україні, на сьогоднішній день, ще не всі навчальні заклади користуються ІКТ, до того ж у викладачів іноді не вистачає належних знань для того, щоб у повній мірі вдосконалювати навчальний процес за допомогою сучасних технологій, відомі світові компанії–лідери на ринку інформаційних технологій запропоновували низку спеціальних програм залучення людей до комп’ютерних технологій.

Так, наприклад, програма «Партнерство в навчанні» корпорації Microsoft має на меті допомогти освітянам та школярам реалізувати свій потенціал повною мірою шляхом доступу до найсучасніших інформаційних технологій. Програма спрямована на створення успішної та життєздатної освітньої моделі шляхом надання інформаційних ресурсів, поширення досвіду та впровадження спільних програм із освітніми та державними лідерами в кожній країні, де працює корпорація Microsoft, і в Україні зокрема. В країні дану програму було започатковано з 2003 року.

Програма «Навчаймося разом» Британської ради створена для сприяння встановленню тривалих партнерських зв’язків між вищими школами Великої Британії та школами понад 60 країн світу. Корпорація Microsoft надала Британії свою інформаційну підтримку та технічну платформу. З 2010-2011 рр. дана програма почала свою діяльність і в Україні. Вона допомагає розвивати міжкультурне взаєморозуміння та уміння жити та працювати у глобальному просторі.

Проект «Темпус» передбачає підготовку спеціалістів і викладачів для забезпечення безпеки критичних галузей економіки (енергетика, транспорт, телекомунікації тощо), створення умов для спільної підготовки фахівців галузі комп’ютерної інженерії з видачею підвійних дипломів ВНЗ України і ЄС, перш за все Великої Британії.

Програма «Intel» за підтримки МОНУ (з 2003 р.) проект «Навчання для майбутнього» передбачає навчання педагогів основ ІКТ і сприяє ефективному впровадженню інноваційних технологій у навчальний процес. За 6 років підготовлено понад 180 000 вчителів ЗНЗ та 45 000 студентів педагогічних ВНЗ у всіх областях України.

Програма «Intel» за підтримки МОНУ (з 2008 р.) проект «Шлях до успіху» сприяє розвитку громадської активності серед школярів. Лише за останні 2 роки підготовлено понад 5 тис. школярів у 14 областях України. Даний проект передбачає «1 учень – 1 комп’ютер» (насправді 1 комп’ютер на 9-10 учнів) для забезпечення загального доступу до електронних освітніх ресурсів шляхом використання нетбуків у навчально-виховному процесі, створення сучасного електронного освітнього середовища.

Міжнародний проект «Щоденник. ua», який реалізовано в Росії, США, Ізраїлі і в Україні. Це електронний інтерактивний інтернет-портал для системи освіти. Суть проекту в тому, що на єдиному ресурсі запропонувати всі можливі рішення проблем модернізації системи управління освітою, а також якісно нові педагогічні інструменти для підвищення якості знань.


Читайте також:

  1. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  2. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  3. Аналіз використання капіталу.
  4. Аналіз використання матеріальних ресурсів
  5. Аналіз використання матеріальних ресурсів.
  6. Аналіз використання обладнання.
  7. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  8. Аналіз використання робочого часу на підприємстві
  9. Аналіз використання фонду робочого часу.
  10. Аналіз ефективності використання каналів розподілу
  11. Аналіз ефективності використання оборотних активів
  12. Аналіз ефективності використання основних засобів.




Переглядів: 749

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Переваги, які привносять інформаційні комп'ютерні технології в процес навчання. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.