Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача мінімізації витрат пального літаком при набиранні висоти і швидкості

 

Нехай літак, який знаходиться на висоті і має початкову швидкість V0, повинен піднятися на висоту і досягти швидкості . Відомі витрати пального на підняття літака з довільної висоти на висоту при сталій швидкості, а також витрати пального при збільшенні швидкості від довільного значення до значення на заданій висоті. Потрібно знайти таке оптимальне управління набиранням висоти і швидкості, при якому загальні витрати пального були б мінімальними.

 

 

S

           
           
             
             
    ...      

0

Рис.5.1.

Стан розглядуваної системи характеризується двома параметрами: швидкістю і висотою . Виходячи з цього, розв’язок будемо знаходити на координатній площині , в області D= , яка представляє область допустимих розв’язків задачі (станів). Початковий стан S ( ) і кінцевий S ( , ) на площині визначають конкретні дві точки S і S ( рис.5.1. ).

Щоб віднайти розв’язок, розіб’ємо відрізки [ ] і [ ] на n і на n рівних частин (етапів) і будемо вважати, що за один етап літак може збільшити висоту на величину =( )/ n , або швидкість на величину

=( )/n . Очевидно, що існує ціла множина траєкторій, які представляють собою сукупність ламаних ліній, по яких точка S може переміщатися з початкової точки S в кінцеву – S . Розв’язування задачі полягає в тому, що із множини управлінь потрібно вибрати таке, при якому загальні витрати пального W складаються з витрат пального на кожному етапі і будуть мінімальними. Можна простим перебиранням розглянути всі можливі траєкторії від S до S , визначивши при цьому витрати пального для кожної з них, і вибрати те управління, яке забезпечує найменші витрати.

Такий підхід до знаходження розв’язку задачі є складним, оскільки при великих n і n потребує значних часових затрат, навіть з використанням ПК. Набагато простіше розв’язок отримується методом ДП.

 


Читайте також:

  1. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  2. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  3. Альтернативна вартість і незворотні витрати
  4. Аналіз витрат за центрами відповідальності.
  5. Аналіз витрат звичайної діяльності
  6. Аналіз витрат на 1 грн. вартості продукції
  7. Аналіз витрат на гривню товарної продукції
  8. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  9. Аналіз витрат.
  10. Аналіз динаміки і структури витрат підприємства
  11. Аналіз доходів і витрат підприємства
  12. Аналіз доходів та витрат від операцій з цінними паперами.




Переглядів: 901

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача про вибір найбільш економного маршруту постачання вантажу | Задача заміни обладнання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.