Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виконання основних завдань 2011/2012 навчального року.

Навчально-виховний процес у 2011/2012 навчальному році в ЗОШ №1 організовувався з метою забезпечення оптимальних умов фізичного, інтелектуального, психологічного і соціального становлення особистості школярів, досягнення ними рівня навчальних досягнень, що відповідає потенційним можливостям учнів з урахуванням їхніх пізнавальних інтересів і нахилів.

З метою відстеження динаміки провідних процесів, які відображають стан функціонування школи та забезпечення ефективного управління цією достатньо складною за характером і її складовими системою з 2008 року в школі було запроваджено локальний моніторинг, який проводиться згідно моніторингової моделі:

 

 

 

Завдання моніторингової служби:

 

1. Експертне оцінювання результатів діяльності освітньої системи ЗОШ.

2. Коригування діяльності окремих ланок функціонування освітньої системи на основі даних моніторингу.

3. Прогнозування розвитку школи на основі даних моніторингу.

Аналіз роботи школи в 2011/2012 навчальному році та виконання основних завдань, окреслених річним планом роботи школи, проведено відповідно до моделі локального моніторингу на підставі аналітичних наказів, матеріалів САДКШУ, нарад за участю директора школи за підсумками роботи за І та ІІ семестр, річних показників за основними напрямками.


Читайте також:

  1. III. Виконання бюджету
  2. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. План навчального процесу.
  6. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  7. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  10. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційна карта. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.