Виконання основних завдань 2011/2012 навчального року.
Навчально-виховний процес у 2011/2012 навчальному році в ЗОШ №1 організовувався з метою забезпечення оптимальних умов фізичного, інтелектуального, психологічного і соціального становлення особистості школярів, досягнення ними рівня навчальних досягнень, що відповідає потенційним можливостям учнів з урахуванням їхніх пізнавальних інтересів і нахилів.
З метою відстеження динаміки провідних процесів, які відображають стан функціонування школи та забезпечення ефективного управління цією достатньо складною за характером і її складовими системою з 2008 року в школі було запроваджено локальний моніторинг, який проводиться згідно моніторингової моделі:
Завдання моніторингової служби:
1. Експертне оцінювання результатів діяльності освітньої системи ЗОШ.
2. Коригування діяльності окремих ланок функціонування освітньої системи на основі даних моніторингу.
3. Прогнозування розвитку школи на основі даних моніторингу.
Аналіз роботи школи в 2011/2012 навчальному році та виконання основних завдань, окреслених річним планом роботи школи, проведено відповідно до моделі локального моніторингу на підставі аналітичних наказів, матеріалів САДКШУ, нарад за участю директора школи за підсумками роботи за І та ІІ семестр, річних показників за основними напрямками.