МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Класифікації води
В п. 3.2 наведено 5 груп якісного стану води; за гідробіологічними показниками – 4 групи. Продовжимо цю класифікацію. Природні води можна класифікувати за різними ознаками: а) за температурою, °С: холодні: переохолоджені 0, дуже холодні 0-10, холодні 10-20; низькотермальні: теплі 20-37, гарячі 37-50; високотермальні: дуже гарячі 50-100, перегріті > 100; б) за місцем розташування: метеорні – атмосфера; поверхневі – океани, моря, озера, річки; підземні – земні надра; в) за різним станом у гірських породах: у вигляді пари– міститься у незаповнених пустотах і порах порід, дуже рухома, може конденсуватись; гігроскопічна – вкриває тонкою плівкою частинки породи, міцно утримується молекулярними та електричними силами; плівка – вкриває частини породи товстішою плівкою, може рухатись, але підвладна силі тяжіння; гравітаційна, або вільна – підкоряється силі тяжіння і передає гідростатичний тиск. Це, зокрема, капілярна вода, яка може підійматися всупереч гравітації, наприклад у легких глинах – на висоту до 12 м, щоправда, за дуже тривалий час (близько року); у формі льоду – заповнює тріщини в породах або залягає у формі пластів; г) за вмістом розчинених речовин, г/л: прісні < 1; мінералізовані 1-25; з морською солоністю 25-50; розсоли > 50; д) за ступенем забрудненості виділяють шість класів якості води (Единые критерии качества вод. − М., 1982): 1-й клас – вода дуже чиста. Її використовують в усіх галузях економіки без попередньої підготовки, для питного водоспоживання із знезаражуванням; 2-й клас – вода чиста. Питне водоспоживання потребує досить складної водопідготовки (хлорування), в інших галузях таку воду використовують, як правило, без попередньої підготовки;
3-й клас– дуже незначно забруднена. Для питних та інших виробничих цілей потребує складної підготовки (стандартне очищення), в деяких випадках (зрошення, охолодження й ін.) підготовка не потрібна; 4-й клас– незначно забруднена. Вода навіть після підготовки непридатна для питного водопостачання, риборозведення, цілей рекреації, при використанні для інших виробничих цілей потребує дуже складної підготовки. Придатна тільки зі спеціальним очищенням у разі техніко-економічної доцільності; 5-й клас– сильно забруднена. Може лише умовно використовуватися для зрошення й охолодження, але непридатна для інших цілей; 6-й клас – надзвичайно забруднена. Практично не може застосовуватися для використання, за винятком судноплавства і лісосплаву.
Читайте також:
|
||||||||
|