Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Допустимий вміст у воді хімічних елементів

Інградієнт Гранично- допустима концентрація, мг/л Інградієнт Гранично- допустима концентрація. мг/л
Аміак 0,05 Мочевина 0,1
Анілін 0,0001 Миш'як 0,05
Ацетон 0,05 Натрій (катіон) 120,0
Бензол 0,5 Нафта і нафтопродукти 0,05
Борна кислота 0,1
Бутиловий спирт 0,03 Перекис водню 0,01
Гексахлоран Відсутня Свинець 0,1
Гліцерин 1,0 Сірка 10,0
Дихлофос Відсутня Скипидар 0,2
ДДТ технічний » Сульфат (аніон) 100,0
Залізо сірчано-кисле закисне   0,1 Феноли 0,001
Формалін 0,25
Калій (катіон) 50,0 Фосфор елементарний Відсутня
Кальцій (катіон) 180,0 Фтор (іон) 0,05
Карбофос Відсутня Хлориди (аніон) 300,0
Лимонна кислота 1,0 Хлор вільний Відсутня
Магній (катіон) 40,0 Хлорофос 0,01
Марганець (іон) 0,01 Хром 0,001
Мідь 0,001 Цинк 0,01

Неприпустимою є наявність у воді ароматичних вуглеводів, вільного хлору, поліхлорпілену, гексохлорану, технічного ДДТ, жирів, мила, смоли, воску, важких вуглеводів, сполук свинцю, міді, цинку, ціанідів, фтору, барію тощо.

Усі водні об'єкти, які використовуються для вилову і розведення риби або мають значення для її відтворення, є рибогосподарським фондом. До нього належать річки, водосховища, озера, лимани, ставки, водойми сажалково-басейнових та нерестово-вирощувальних господарств. Вода для потреб підприємств рибного господарства подається із водних об'єктів без спеціальної підготовки; без очистки вона скидається у водотоки і водойми.

Водосховища створюють водні простори для розведення риби. З метою успішного риборозведення розчищають ложа водосховищ, здійснюють меліорацію нерестилищ, будівництво рибних заводів. Останнім часом набуває поширення садкове рибне господарство. В ньому нагул риби здійснюють у спеціальних сітчастих садках, які утримують у водоймах за допомогою понтонів. Садкові господарства доцільні на ставках-охолодниках ТЕС, де теплі води збільшують період нагулу риб.

Для успішного розвитку рибного господарства потрібне виконання таких умов:

· повне виключення загрози забруднення природних вод;

· забезпечення сприятливих умов для розмноження цінних видів риб у низинах рік за рахунок пусків із водосховищ;

· підтримання оптимальних режимів рівнів і солоності морів за рахунок підживлення їх із зовні або створення спеціальних регульованих споруд;

· підвищення рибогосподарської ефективності існуючих та створюваних водосховищ шляхом проведення комплексних меліоративних заходів;

· подальше розширення і створення нових ставкових рибних господарств, у тому числі з використанням підігрітих вод від теплових та атомних електростанцій.

 

 


Читайте також:

  1. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  2. Азоновмістні органічні сполуки.
  3. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  4. Безпека праці в хімічних лабораторіях
  5. Будова атомів хімічних елементів.
  6. Будова нагрівальних елементів
  7. Валентність — це здатність атомів одного елемента сполу­чатися з певним числом атомів інших елементів під час утворення хімічних сполук.
  8. Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту.
  9. Взаємозв’язок елементів управління
  10. Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.
  11. Вивчення структури та зв”язку структурних зрушень елементів.
  12. ВИДИ НАВІЮВАНЬ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ЇХ ВМІСТУ




Переглядів: 469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вплив гребель, шлюзування та лісосплаву на довкілля | Рибогосподарський фонд України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.