Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Монолітний залізобетон в умовах реконструкції будинків.

Особливе місце в конструкціях для капітального ремонту займає монолітний залізобетон. Нове будівництво з цього матеріалу поширено у різних по соціальних і кліматичних умовах країнах — Болгарії, Румунії, Польщі, США, Англії, Франції, Японії, Швеції і багатьох інших.

Оскільки при реконструкції будинків завжди зберігається несущий кістяк, а також простір, захищено від зовнішніх впливів, проводити роботи з застосуванням монолітного бетону в таких умовах значно сприятливіше ніж при новому будівництві.

Упровадження цього методу стримується головним чином через особливості планування і фінансування. Справа в тім, що освоєння засобів і виконання планів будівельними організаціями проходять успішніше при монтажі великих, дорогих елементів будинків, виготовлених на підприємствах будівельної індустрії.

Монолітний залізобетон забезпечує високу довговічність конструкцій, велику твердість споруджень, кращі показники тепло- і звукоізоляції, зменшення витрати бетону й арматури на 15—20%.

При використанні монолітного бетону не потрібно спеціальних видів автотранспорту — панелевозів. Вертикальний транспорт — більш простий і дешевий, що має особливе значення для умов реконструкції, коли розташування об'єкта часто не дає можливості установити баштові крани необхідної вантажопідйомності.

Можливість і доцільність застосування монолітного залізобетону в капітальному ремонті перевірені. Результати підтвердили, що по вартості, трудомісткості і витратам часу монолітні конструкції виправдали себе. У даний час при повній чи частковій заміні перекриттів монолітні перекриття одержують поширення в Естонії.

При наявності металевих балок в будинку, що реконструюється, треба обов'язково використовувати їх не тільки як основу конструкції перекриття, але і як опору для підвісної опалубки при різних варіантах укладання бетону.

Для повної чи часткової зміни перекриттів у будинках, у яких є перекриття по дерев'яних балках, також можна влаштовувати монолітні перекриття (рис. 124). При цьому наявні дерев'яні балки і накати використовують як незнімну опалубку, тобто складової частини нового залізобетонного перекриття.

Для влаштування його варто зняти конструкцію підлоги, засипання і змащення, зміцнити в балках і накатах металеві стрижні для зв'язку дерев'яних елементів, що зберігаються, із залізобетоном. Для кріплення монолітного залізобетону влаштовують гнізда в стінах. Арматуру укладають по дерев'яному накаті, що зберігається. У тих випадках, коли балки і накат цілком чи місцями не можуть витримати монолітний бетон до його схоплювання, установлюють тимчасові кріплення стелі. Для того щоб у можливо більшому ступені зберегти обробку стелі, під монолітний бетон варто покласти гідроізоляційний матеріал чи улаштувати гідроізоляцію шляхом обмазки гарячим бітумом.


По 'А (варианты) 6

500мм

 

 

Рис. 124. Монолітне залізобетонне перекриття на старому дерев'яному перекритті, як незнімній опалубці:

1- дерев'яні балки; 2 - дерев'яний накат; 3— засипання; 4— гнізда для обпирання залізобетонної і монолітної плити; 5— анкери-йоржи для утримання елементів перекриття-опалубки; 6— легка вкладка; 7— конструкція підлоги (див. рис. 125).

Монолітна плита перекриття повинна мати товщину 50—80 мм над дерев'яними балками, що зберігаються, і може досягати 250-300 мм над накатом. У тому випадку, якщо товщина з розрахунку виявиться невиправдано великою, можна зберегти частину засипання чи замінити її більш легким матеріалом (наприклад, фібролітовими і мінераловатними плитами, картонними трубами і т.п.).


Читайте також:

  1. Автомобільні ваги з залізобетонною платформою
  2. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  3. Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.
  4. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  5. Аналітична робота в умовах кризи.
  6. Арочні залізобетонні мости
  7. АТ – одна з найбільш зручних форм колективного підприємства в умовах ринкової економіки. Першим АТ вважають створену у 1602 році Голандсько –Ост - Індську компанію.
  8. Безпека в умовах кримінальної злочинності
  9. Безпека життєдіяльності людини в умовах натовпу
  10. Бетон та залізобетон
  11. Бетонні і залізобетонні вироби
  12. БЕТОННІ ТА ЗАЛІЗОБЕТОННІ КОНСТРУКЦІЇ




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 2. | Фінансовий менеджмент як складова частина органу управління господарськими суб’єктами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.