Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Метод диалектического и исторического материализма

1.Охарактеризувати трудовий контракт, як особливу форму трудового договору.

2.Проаналізувати джерела і систему трудового права.

3.Розв’язати ситуаційне завдання.

Директор приватного підприємства “Меркс” Антонов Ю.Б. видав наказ, відповідно до якого усі особи, що влаштовуються на роботу в дане підприємство, повинні пройти випробувальний термін – 3 місяці.

Визначте: 1. Чи є правомірними положення даного наказу? 2. Прокоментувати, до яких з нище перерахованих категорій працівників не допускається встановлення випробування при прийнятті на роботу: -Працівникиків, які мають стаж роботи в даній галузі не менше 10 років -Випускників професійно-технічних училищ; -Працівників, які займають посади низької кваліфікації; -Працівників, які поступили на роботу за конкурсом. -Звільнених у запас з лав Збройних Сил; - Одиноких матерів; -Працівників, що поєднують працю з навчанням у вищому навчальному закладі? 3.Проаналізувати норми про випробування при прийнятті на роботу.

 

 

1……………………………………………..

метод диалектического и исторического материализма

 

1.2. Научные методы и приемы выбора решений, используемые в экономике железнодорожного транспорта:

1. программно-целевой и балансовый метод;

2. системный подход в экономическом анализе;

4. методы экспертных и рейтинговых оценок;

6. экономико-математические и статистические методы оптимизации решений.

 

1.3. Объектом изучения экономики транспорта является ….

1. транспортная деятельность;

 

1.4. Особенностями транспортной продукции являются:

1. отсутствие готового продукта в виде вещественного труда;

2. работа транспорта не имеет производительного характера;

3. в составе средств производства отсутствует сырье;

4. на транспорте не создается прибавочный продукт;

5. совпадение во времени актов производства и потребления продукции;

 

1.5. Предметом изучения экономики железнодорожного транспорта являются:

1. производственные отношения и экономические интересы, возникающие трудовыми коллективами железнодорожного транспорта и другими отраслями хозяйства, между населением (пассажирами) и обслуживающими его работниками железных дорог;

2. производственные отношения и экономические интересы, возникающие между взаимодействующими трудовыми коллективами самих железных дорог во взаимодействии и сотрудничестве с трудовыми коллективами других видов транспорта;

3. производственные отношения и экономические интересы трудовых коллективов и работников транспортных компаний и их отдельных подразделений, служб и звеньев железнодорожного транспорта между собой;

 

1.6. Продукцией транспорта является ….

1. перевозка;

 

1.7. Основной закон товарного производства и рынка, регулирующий связи между товаропроизводителями и потребителями, между видами транспорта, а также между предприятиями и клиентурой представляет собой закон … .

2. стоимости;

 

1.8. Соответствие объективных экономических законов, действующих в экономике транспорта, их содержанию:

1. Закон спроса и предложения а) основной закон товарного производства и рынка, регулирующий связи между товаропроизводителями и потребителями, между видами транспорта, а также между предприятиями и клиентурой
2. Закон накопления б) используется при прогнозировании и планировании перевозок
3. Закон стоимости в) выражает объективную потребность и необходимость систематического использования части прибавочного продукта для непрерывного расширения, обновления материального и нематериального производства, улучшения структуры и качества услуг, оказываемых населению
4. Закон денежного обращения  

Б

В

А

1.9. Первая железная дорога общественного пользования в России была построена между … .

2. Петербургом и Царским Селом;

1.10. Частное акционерное общество, возникшее в России в 1857 году, носило название … .

3. «Главное общество Российских железных дорог»;

 

2.1. Недостатками автомобильного транспорта являются:

1. высокая себестоимость перевозок;

2. высокий уровень загрязнения окружающей среды;

3. большая трудоемкость и низкая производительность труда;

4. большая энергоемкость и металлоемкость;

5. низкая безопасность движения и высокий уровень аварийности;

 

2.2. Недостатками железнодорожного транспорта являются:

1. большой удельный вес условно-постоянных расходов в себестоимости перевозок;

2. большой расход металла, в т.ч. цветного;


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I Метод Шеннона-Фано
  4. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  6. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  7. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  8. YIII.3. ОБЩЕНАУЧНЫЕ МЕТОДЫ
  9. А. науковий факт, b. гіпотеза, с. метод
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  12. Агресивний тип дивідендної політики включає метод стабільного приросту дивідендів і метод постійного коефіцієнта виплат.




Переглядів: 1181

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кандидатом юридичних наук, доцентом Лінник Н.В. | Способы толкования права

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.