МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Про відділ кар’єри Донецького коледжу технологій та дизайну Донецького національного університету1. Гурина,Р.В. Подготовка учащихся физико-математических классов к будущей профессиональной деятельности в области физики. Ульяновск: ЗАО «МДЦ», 2009. – 304 с. 2. Гурина, Р.В. Проблемы обучения в физико-математическом профиле // Физика в школе. – 2006. – №8. – С. 28-34 3. Закон об образовании Российской Федерации в ред. от 18.07. 2005 г. 4. Ковалёва, Г.С. PISA-2003. Результаты международного исследования // Педагогическая диагностика. – 2005. – №4. – С.133-153. 5. Пурышева,Н.С. Дифференциированное обучение физике в следней школе. М.: «Прометей». 1993. –161 с. 6. Разумовский, В.Г., Дик, Ю.И. Откат к «меловой физике» // Учебная физика. – 2001. – №4. – С.3-8. 7. Стёпин,В.С. О третьей научной картине мира//Общая и прикладная ценология. – 2007.- № 1. С.5–14. 8. С.И.Ожегов и Н.Ю. Шведова. Толковый словарь русского языка / РАН. – 4-ое изд, дополненное. М.: Азбуковник, 1997. – 944 с. 9. Сборник нормативных документов. Физика. Федеральный компонент гоударственного стандарта/ Сост. Э.Д.Днепров, А.А. Аркадьев. – М. : Дрофа, 2004 . – 111 с. 10. Современный словарь по педагогике. /Сост. Рапацевич Е.С.- Мн.: «Современное слово», 2001. –928 с. 11. Теория и методика обучения физике в школе. Общие вопросы. Учебное пособие для студентов пед. вузов. / Под ред. С.Е. Каменецкого и Н.С. Пурышевой. – М.: Изд. Центр «Академия», 2000. – 368 с. ЧИННИКИ УСПІШНОГО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ЗА ФАХОМ Методичні рекомендації для студентів денної та заочної форм навчання
напрям підготовки 051602 «Технологія виробів легкої промисловості», 030507 «Маркетинг» , 030508 «Фінанси і кредит», 030504 «Економіка підприємства» і назва спеціальності 5.05160203 «Моделювання та конструювання промислових виробів», 5.03050702 «Комерційна діяльність», 5.03050801 «Фінанси і кредит», 5.03050401 «Економіка підприємства»
(шифр і
2014 – 2015 навчальний рік
Методичні рекомендації ЧИННИКИ УСПІШНОГО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ЗА ФАХОМ для студентів за напрямом підготовки 051602 «Технологія виробів легкої промисловості», 030507 «Маркетинг» , 030508 «Фінанси і кредит», 030504 «Економіка підприємства» і назва спеціальності 5.05160203 «Моделювання та конструювання промислових виробів», 5.03050702 «Комерційна діяльність», 5.03050801 «Фінанси і кредит», 5.03050401 «Економіка підприємства»
Розробники: Прудченко Л.В. – викладач, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії»
Методичні рекомендації схвалено на циклової комісії соціальних дисциплін Протокол від “____”________________20__ року № ___
Голова циклової комісії соціальних дисциплін
____________________ ___Ващенкова Н.П. (підпис) (прізвище та ініціали)
Ó Л.В. Прудченко, 2014 рік ÓДонецький коледж технологій та дизайну Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2014 рік Зміст
Вступ В сучасних умовах формування ринку праці, коли право на труд реалізується переважно через особисту ініціативу, проблема зайнятості випускників вищих навчальних закладів потребує особливої уваги. Методичні вказівки мають за мету надати студентам навички успішного пошуку роботи. Для цього студенти повинні знати як правильно скласти резюме, які є джерела пошуку вакансій, як себе поводити на співбесіді з роботодавцем, які питання ставить роботодавець і які питання він очікує почути від студента. Запровадження спеціального курсу «Чинники успішного працевлаштування за фахом» для студентів випускних курсів має за мету формування знань, навичок та особистої готовності випускників щодо забезпечення успіху в працевлаштуванні, а в перспективі - у просуванні кар’єрними сходинками. Програмою курсу «Чинники успішного працевлаштування за фахом» передбачаються як лекції, завданням яких є формування поняття про технологію побудови кар’єри, так і практичні заняття, на яких студенти пишуть резюме та проходять тренінги, направлені на розвиток комунікативних компетенцій і навичок самопрезентації. Спеціалісти ринку праці рекомендують студентам займатися питаннями працевлаштування за спеціальністю не пізніше закінчення останнього курсу, навіть студентам найбільш престижних спеціальностей. Адже в молодих спеціалістах без досвіду або з мінімальним досвідом роботи зацікавлені, насамперед, компанії, які працюють на перспективу. Вони готові вкладати немалі кошти в навчання вчорашніх студентів, але вони обирають кращих з кращих.
Про відділ кар’єри Донецького коледжу технологій та дизайну Донецького національного університету Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|