Мета: ознайомити студентів з сутністю та змістом електронної торгівлі, торгівлею інформаційним продуктом.
Завдання
1. Опрацювати теоретичний матеріал.
2. Скласти конспект за планом:
1. Сутність та зміст електронної торгівлі.
2. Торгівля інформаційним продуктом.
3. Підготувати відповіді на питання:
1. Що таке електронна комерція?
2. Що таке електронний магазин?
3. Як здійснюється торгівля інформаційним продуктом?
4. Які основні можливості, які Internet-магазин надає клієнтам?
5. Які переваги має електронний магазин у порівнянні зі звичайним магазином?
Література:
1. Бутинець Ф.Ф. та ін. Інформаційні системи бухгалтерського обліку. Підручник для студентів ВНЗ спеціальності 7.050106 «Облік і аудит». – Житомир: ПП «Рута», 2002.
2. Шквір В.Д., Загородній А.Г., Височан О.С. Інформаційні системи і технології в обліку: Навчальний посібник. – К.: Знання, 2007.
3. Ситник В.Ф. основи інформаційних систем: Навчальний посібник. – Вид.2-ге, перероб. і доп. / за редакцією В.Ф.Ситника. – К.: КНЕУ, 2001. – 420 с.
4. В.М. Гужва. Інформаційні системи і технології на підприємствах. Навчальний посібник. – Київ, 2001.