МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сутність та зміст електронної торгівлі
Сьогодні, ведучі мову про Internet-технології в торгівлі, зазвичай використовують поняття «Електронна комерція». Електронна комерція – це будь-яка форма ведення бізнесу, в якій взаємодія між сторонами відбувається за допомогою електронних засобів. Придбання товарів та послуг в системі електронної комерції відбувається наступним чином: підприємство встановлює постійно працюючий комп’ютер – сервер з виходом в Internet і спеціальне програмне забезпечення (створює так званий «віртуальний магазин»). На екрані комп’ютера потенційний клієнт бачить рекламне оголошення з декількома варіантами вибору. Вибір одного з них веде до сторінки з іншою інформацією на екрані і так далі. Клієнт має можливість розглядати товар в трьох проекціях, отримувати додаткову інформацію та робити замовлення. Електронний магазин – це адреса в Internet, за якою підприємство рекламує і продає товари або послуги іншим користувачам мережі. Електронний магазин – це об’єднання двох складових: комп’ютерних даних та електронного розташування цих даних з метою ведення бізнесу в мережі Internet. З точки зору комп’ютерних даних вся інформація, що складає магазин (будь-коли з’являється на екрані: логотип підприємства, інформація про підприємство, каталог продукції тощо), створюється на ком’ютері, що належить продавцю або підприємству, через яку продавець підключений до Internet, і на ньому ж зберігається. Комп’ютер, на якому записаний магазин, є частиною Internet, і тому він відкритий для будь-якого користувача мережі, що бажає його відвідати і переглянути дані, що зберігаються. З точки зору руху товарів і послуг, знайомства з ними потенційних покупців (в даному випадку це частина покупців, що мають доступ до Internet) електронні магазини виконують ті ж функції, що і звичайні види реклами. Однак на відміну від них електронний магазин не припиняє своєї діяльності після того, як до нього зникає інтерес (як це відбувається, наприклад, з газетною рекламою). Він буде працювати незалежно ні від чого, пропонуючи свої послуги стільки часу, скільки запланує продавець, не обмежуючи відповідачів часом перегляду. Електронні магазини також пропонують інтерактивні засоби спілкування з покупцем, які базуються на мультимедіа-технологіях, включаючи обробку замовлень. Електронні магазини, аудиторія яких росте з кожним днем, які мають набагато більше можливостей, ніж інші види реклами надають підприємствам широке поле для рекламної діяльності. Реклама в мережі Internet є привабливою ненав’язливою та інформативною. Використовуючи сучасні аудіо- та відео технології в Internet, реклама може бути динамічною та озвученою. Вона також виконує функції довідника або каталогу, відомості в якому можуть оперативно змінюватись. Клієнт також може, не відходячи від комп’ютера, замовити та придбати товар.
Читайте також:
|
||||||||
|