Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сутність та зміст електронної торгівлі

 

Сьогодні, ведучі мову про Internet-технології в торгівлі, зазвичай використовують поняття «Електронна комерція».

Електронна комерціяце будь-яка форма ведення бізнесу, в якій взаємодія між сторонами відбувається за допомогою електронних засобів.

Придбання товарів та послуг в системі електронної комерції відбувається наступним чином: підприємство встановлює постійно працюючий комп’ютер – сервер з виходом в Internet і спеціальне програмне забезпечення (створює так званий «віртуальний магазин»). На екрані комп’ютера потенційний клієнт бачить рекламне оголошення з декількома варіантами вибору. Вибір одного з них веде до сторінки з іншою інформацією на екрані і так далі. Клієнт має можливість розглядати товар в трьох проекціях, отримувати додаткову інформацію та робити замовлення.

Електронний магазин – це адреса в Internet, за якою підприємство рекламує і продає товари або послуги іншим користувачам мережі.

Електронний магазин – це об’єднання двох складових: комп’ютерних даних та електронного розташування цих даних з метою ведення бізнесу в мережі Internet.

З точки зору комп’ютерних даних вся інформація, що складає магазин (будь-коли з’являється на екрані: логотип підприємства, інформація про підприємство, каталог продукції тощо), створюється на ком’ютері, що належить продавцю або підприємству, через яку продавець підключений до Internet, і на ньому ж зберігається. Комп’ютер, на якому записаний магазин, є частиною Internet, і тому він відкритий для будь-якого користувача мережі, що бажає його відвідати і переглянути дані, що зберігаються.

З точки зору руху товарів і послуг, знайомства з ними потенційних покупців (в даному випадку це частина покупців, що мають доступ до Internet) електронні магазини виконують ті ж функції, що і звичайні види реклами. Однак на відміну від них електронний магазин не припиняє своєї діяльності після того, як до нього зникає інтерес (як це відбувається, наприклад, з газетною рекламою). Він буде працювати незалежно ні від чого, пропонуючи свої послуги стільки часу, скільки запланує продавець, не обмежуючи відповідачів часом перегляду. Електронні магазини також пропонують інтерактивні засоби спілкування з покупцем, які базуються на мультимедіа-технологіях, включаючи обробку замовлень.

Електронні магазини, аудиторія яких росте з кожним днем, які мають набагато більше можливостей, ніж інші види реклами надають підприємствам широке поле для рекламної діяльності.

Реклама в мережі Internet є привабливою ненав’язливою та інформативною. Використовуючи сучасні аудіо- та відео технології в Internet, реклама може бути динамічною та озвученою. Вона також виконує функції довідника або каталогу, відомості в якому можуть оперативно змінюватись. Клієнт також може, не відходячи від комп’ютера, замовити та придбати товар.

 


Читайте також:

  1. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  2. Автомати для комбінованої торгівлі
  3. Антидемпінгове регулювання у світовій торгівлі.
  4. Багатомірність і сутність культури виявляється в її основних функціях: соціальній (гуманістичній), пізнавальній, аксиологічній, семіотичній, нормативній.
  5. Багатофакторна матриця «Мак-Кінсі», її зміст, способи використання , достоїнства і недоліки.
  6. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  7. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  8. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  9. Безробіття: сутність, види, соціально – економічні наслідки.
  10. Бізнес-план підприємства: сутність та складові
  11. Біологічна, соціальна та психологічна сутність здоров’я.
  12. Біржове страхування (хеджування) учасників біржової торгівлі від несприятливих для них коливань цін




Переглядів: 990

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Електронна комерція | Торгівля інформаційним продуктом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.