Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Торгівля інформаційним продуктом

Інструменти, якими організація може користуватись для реалізації можливостей електронної торгівлі, можна умовно поділити на чотири групи: бізнес-програми, власне Internet-магазин, шлюз до системи електронного обміну даними, сервер платежів.

Зв’язок з фінансовими організаціями здійснюється через різноманітні платіжні системи.

 

Схема роботи підприємства, що застосовують інструменти електронної комерції

 


Продаж у роздріб включає все, окрім шлюзу електронного обміну даними, а оптова торгівля – окрім Internet-магазина.

Якщо підприємство орієнтується на прямий продаж користувачам через Internet-магазин, то можна вважати, що це – продавець, що орієнтується на роздрібний ринок.

Існують три класи суб’єктів електронної комерції: фінансові інститути, бізнес-організації, клієнт.

Фінансові інститути – фінансово-кредитні установи, де суб’єкти електронної комерції мають рахунки, по яких відбувається реальний рух грошових коштів.

Бізнес-організації – будь-які організації, що взаємодіють через Internet. У вужчому розумінню це організації, які або продають, або купують товари або послуги через Internet, здійснюючи торгові операції.

Коли кінцевий покупець-клієнт купує будь-що для себе, то такий сектор ринку називається роздрібним сектором електронної комерції. Торговельні компанії, працюючи на цьому секторі ринку, пропонують на продаж широкий асортимент товарів від різних постачальників для широких мас населення.

Зв’язок з фінансовими інститутами (банками) продавцям необхідний в будь-якому випадку, але як саме налагоджена платіжна система залежить від пропозицій з боку банків, розрахункових центрів тощо. Продавець вимушений приймати запропоновану ними схему розрахунків. Але якщо в цих платіжних схемах не передбачено прямий зв’язок з Internet-магазинами і з системами електронного обміну даними, то здійснення платежів через Internet неможливе.

Торговельна організація, що надає подібні послуги, забезпечує не тільки вигоду покупцям, але й підвищення своїх прибутків, тому що потенційним клієнтом є будь-який з абонентів Internet.

Основні можливості, які Internet-магазин надає клієнтам, наступні:

- пошук товарів;

- перегляд прайс-листа продавця;

- перегляд зовнішнього вигляду товару, опису його властивостей і характеристик;

- відбір товарів до кошику покупця;

- виписка рахунку на оплату, який покупець може роздрукувати на власному комп’ютері;

- перегляд історії покупок і платежів.

У порівнянні зі звичайним магазином електронний має багато переваг для продавця:

збільшення обсягу продаж завдяки створенню додаткової торгової точки; розширення ринку збуту (сьогодні Internet користуються більше 50 мільйонів чоловік, причому більша частина з них – за межами України);

зменшення витрат на збут (витрати на переміщення і торгівлю товарами або послугами через електронний магазин менше, ніж через звичайний; торгові витрати можуть бути знижені);

випередження конкурентів (оскільки процес передачі інформації про товари або послуги потенційним покупцям займає всього декілька секунд, і у продавця є можливість продати першим товар, випередивши конкурента);

торгівля з іншими країнами (можна реалізовувати товари по всьому світу, не відкриваючи звичайного магазину в кожній країні);

можливість працювати у будь-який час, так як Internet функціонує 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік без перерв, а отже, і магазин, працює весь цей час;

можливість мати декілька не пов’язаних між собою проектів (в умовах традиційного бізнесу важко або навіть не можливо водночас керувати декількома різними проектами з одного і того ж місця, наприклад, продажем продуктів харчування і продажем автомобілів. В Internet є можливість відкрити стільки магазинів, скільки необхідно, і кожен з них буде виконувати своє окреме завдання);

можливість конкурувати на рівних з корпораціями-гігантами і при цьому мати успіх, так як електронні магазини будуються за єдиним зразком (за допомогою комп’ютерної графіки, тексту, тощо), маленька компанія або навіть приватний підприємець може створити магазин, що буде виглядати та діяти так само, як величезний супермаркет;

можливість забезпечити вищій рівень сервісу для покупців (звичайні магазини закриті в певний час доби і, як правило, у вихідні, а електронний магазин може залишатися відкритим, щоб покупці мали змогу знайти в ньому відповіді на всі питання, які їх цікавлять).

 

 



Читайте також:

  1. Internet- торгівля , бізнес- портали, аукціон, Internet-банкінг
  2. Біржова валютна торгівля та ступінь валютного регулювання і контролю
  3. В яких формах здійснюється торгівля?
  4. Економічний розвиток України на рубежі ХIХ-ХХ століть: промисловий переворот, індустріалізація, аграрні реформи, торгівля, фінанси і кредит
  5. Економічний розвиток України на рубежі ХIХ-ХХ століть: промисловий переворот, індустріалізація, аграрні реформи, торгівля, фінанси і кредит
  6. Загальні положення про управління транспортним продуктом.
  7. Знайти співвідношення між національними доходами кра-їн, при якому буде торгівля збалансована.
  8. Зовнішня торгівля України в 2000-2009 р.
  9. Ідея індивідуальної роботи чи не найповніше відпо­відає ключовим цінностям соціальної роботи, відповід­но до яких кожна людина є продуктом унікальних обс­тавин.
  10. Інгібування кінцевим продуктом
  11. Лекція 6. Основи роботи з інформаційними джерелами.
  12. Міжнародна торгівля і теорії обґрунтування її необхідності.




Переглядів: 648

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність та зміст електронної торгівлі | Лекція №7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.