Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція №7

Тема: Основи роботи програми «1С: Бухгалтерія 7.7»

Мета: ознайомити студентів з призначенням програми «1С: Бухгалтерія 7.7» як необхідного засобу для автоматизації процесів в різних областях економічної діяльності підприємства, загальною характеристикою системи, встановленням із запуском програми; виховувати моральні якості; використовувати знання на практиці.

План

1. Призначення.

2. Загальна характеристика системи “1С: Бухгалтерія 7.7”.

3. Встановлення програми.

4. Запуск програми.

 

Питання для самоперевірки

 

1. Яке призначення має програма “1С: Бухгалтерія 7.7”?

2. Загальна характеристика системи “1С: Бухгалтерія 7.7”.

3. Процес встановлення програми “1С: Бухгалтерія 7.7”?

4. Як запускається програма “1С: Бухгалтерія 7.7”?

 

 

Література:

1. Бундюк А.Н., Филиппова С.В. Комп'ютерна система автоматизації бухгалтерського обліку. – Одеса, 2004, стор. 20 – 25.

2. Бутинець Ф.Ф. та ін. Інформаційні системи бухгалтерського обліку. Підручник для студентів ВНЗ спеціальності 7.050106 «Облік і аудит». – Житомир: ПП «Рута», 2002, стор. 237 – 243.

3. Дубій О. 12 уроків з 1С:Бухгалтерії. 2-ге оновлене вигляд. – Львів: Бак, 2002, стор. 3 – 14.

4. Шквір В.Д., Загородній А.Г., Височан О.С. Інформаційні системи і технології в обліку: Навчальний посібник – К,: Знання, 2007. – 439 с.

5. Шквір В.Д., Загородній А.Г., Височан О.С. Інформаційні системи і технології в обліку: Практикум – К,: Знання, 2006.



Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Заняття . Лекція № .
  9. Заняття . Лекція № .
  10. Заняття 10. Лекція № 8
  11. Заняття 12. Лекція №9.
  12. Заняття 13. Лекція №10.




Переглядів: 409

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Торгівля інформаційним продуктом | Призначення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.