Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Труднощі, пов’язані з умовами сприймання

Темп мовлення. Для того, щоб темп мовлення не став перешкодою, швидкість пред’явлення тексту в окремих випадках може уповільнюватися за рахунок збільшення тривалості пауз між смисловими частинами.

Кількість пред’явлень аудіо тексту і тривалість його звучання. Кількість пред’явлень методично обґрунтована. У випадках запам’ятовування форм мовленнєвого повідомлення (його мовних засобів) доцільне кількаразове повторення одного й того ж аудіо тексту. Якщо метою є запам’ятовування смислової сторони тексту, то для повторного пред’явлення слід давати трансформовані варіанти тексту з мовними змінами і новими завданнями для сприймання. Дворазове повторення одного й того ж тексту доцільне в таких випадках:

– мова повідомлення складна;

– обсяг інформації завищений;

– коли текст потрібно переказати (коли читається другий раз дається ще одне комунікативне завдання).

Тривалість звучання. Початковий рівень – 1 хв.;середній – 2-3 хв.; просунутий – 3-5 хв. Збільшення тривалості відбувається поступово.

Опори та орієнтири для подолання труднощів.

Малюнки, картини, предметна наочність, міміка, жести, план тексту, – називний, питальний, опорні словосполучення (при переказі).

Етапи навчання аудіювання.

І-й – на рівні фрази передбачають дії спрямовані на:

– розуміння повідомлень даного рівня, побудованих на знайомому матеріалі. Реакція на почуте невербальна (дії, символи);

– розуміння повідомлення з незнайомим мовним матеріалом. Реакція на почуте вербальна, з допомогою засвоєних мовленнєвих зразків, що відповідають темі чи ситуації;

– розпізнавання початку повідомлення та його завершення.

 

ІІ-й – понадфразовий рівень передбачає:

– розуміння монологічного повідомлення даного рівня побудованого повністю на знайомому матеріалі. Реакція на почуте невербальна або коротка вербальна;

– розуміння мікродіалогів з наступним визначенням характеру взаємодії партнерів шляхом віднесення сприйнятих діалогів до одного з відомих учням комунікативних (структурно-функціональних) типів мікродіалогів: діалогу обміну думками, діалогу – воле виявлення, ритуалізованого діалогу.

 

ІІІ-й – за рівні цілого тексту передбачає дії, за допомогою яких досягається:

– розуміння зв’язаного (монологічного) мовлення побудованого на повністю знайомому матеріалі, шляхом членування тексту, на смислові частини або виділення інформаційних блоків; реакція на почуте – невербальна (дії, символи тощо);

– розуміння повідомлення з незнайомим мовним матеріалом; реакція на почуте – невербальна або вербальна, як в процесі слухання так і пісня нього;

– розуміння зв’язаного тексту, побудованого тільки на знайомому матеріалі, але такого. Що передбачає вибір із даних після тексту речень, тих, що відповідають або не відповідають його змісту;

– розуміння діалогічного тексту, побудованого на знайомому матеріалі, із завданням на виявлення кількості учасників бесіди, їх характеристик; реакція вербальна у вигляді відповіді на запитання;

– розуміння зв’язаного тексту, що містить деякі незнайомі елементи: слова, словосполучення, про значення яких можна здогадатися (відповіді на запитання) за соціативними зв’язками, за контекстом.

Усі ці дії формуються в цілісній системі вправ:

Система вправ для навчання аудіювання (с.132-136).


 


Читайте також:

  1. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  2. Акти за формою Н – 5, Н – 1 та НПВ. Нещасні випадки пов’язані з виробництвом і не пов’язані з виробництвом.
  3. Аналіз юридичних складів злочинів, що пов’язані з порушенням чинних на транспорті правил та в пошкоджені магістральних трубопроводів
  4. Атестація робочих місць з шкідливими і небезпечними умовами праці.
  5. Атестація робочих місць за умовами праці
  6. Атестація робочих місць за умовами праці
  7. Атестація робочих місць за умовами праці
  8. Аудиторські ризики, пов’язані з використанням комп’ютерних інформаційних систем
  9. Взаємопов’язані (спряжені) агрегатні індекси
  10. Вибірковість сприймання – це зміна діяльності органів чуття під впливом попереднього досвіду, установок та інтересів людини.
  11. Види втрат у підприємницькій діяльності.Безпосередньо з категорією ризику пов’язані такі поняття як витрати, втрати й збитки.
  12. Види сприймання




Переглядів: 705

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мовні труднощі аудіювання. | Формування компетенції в говоріння.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.