МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Підтримка індивідуального вибору рішень у задачах управління персоналом з використанням табличного процесора Excel
Мета роботи — набуття практичних навичок комп’ютеризації підтримки прийняття рішень у задачах менеджменту персоналу. Послідовність виконання лабораторної роботи 1. Відповідно до одержаного від викладача завдання створити власний приклад задачі прийняття рішень з однією ціллю і кількома ситуаціями. 2. Інформацію для вирішення задачі подати у вигляді таблиці, користуючись формами, наведеними нижче. 3. Створити електронну таблицю у середовищі табличного процесора Excel для автоматизованого вибору рішень за заданим критерієм, передбачивши необхідні формули і функції. 4. Продемонструвати роботу електронної таблиці викладачеві. 5. Надрукувати таблицю та оформити звіт з лабораторної роботи. Звіт має мати титульну сторінку та надруковану електронну таблицю. На титульній сторінці зазначається назва лабораторної роботи, прізвище і номер групи студента. 6. Захистити звіт. Постановка задачі індивідуального вибору рішень з однією ціллю і кількома ситуаціями полягає у такому: Нехай є декілька ситуацій S = (S1, S2, …, Sn) з імовірностями їх настання P = (P1, P2, …, Pn) і множина допустимих альтернативних рішень Y = (Y1, Y2, …, Ym). Для кожного рішення і ситуації визначені значення функції переваги F(Yi, Sj) = Fi j (де i = 1, 2, …, m; j = 1, 2, …, n). Потрібно визначити найкраще рішення Y0. Вибір може здійснюватися за одним із таких критеріїв: а) критерій песимізму, або максмінний критерій ; б) критерій оптимізму, або максмаксний критерій ; в) критерій максимуму середнього виграшу ; г) критерій песимізму-оптимізму . Вихідна інформація для задачі наводиться у таблицях такого виду: Таблиця 1
Таблиця 2
Таблиця 3
Результатом розв’язання задачі підтримки прийняття рішень є виведене під таблицею за допомогою функцій Excel повідомлення про найкраще рішення. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|