Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВАРІАНТИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ

Варіант Питання і завдання
А, Б 1. Поняття інформаційної системи менеджменту (ІСМ). Принципи створення та функціонування ІСМ 2. Розробити постановку і алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Розрахунок нормативних витрат матеріалів на одиницю виробу” 3. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік наявності й руху основних засобів”
В, Г 1. Функціональні підсистеми та комплекси задач ІСМ 2. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Розрахунок нормативного часу роботи інструменту при виготовленні одиниці виробу” 3. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Розрахунок амортизаційних відрахувань”
Д, Е 1. Комп’ютерні системи підтримки прийняття рішень у менеджменті 2. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Розрахунок нормативних витрат праці та заробітної плати на одиницю виробу” 3. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік виконання договорів постачальниками матеріальних цінностей”
Є, Ж 1. Експертні системи в менеджменті 2. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Розрахунок планової потреби у матеріалах на річний план виробництва” 3. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік наявності та руху матеріальних цінностей на складі”
З, И, І, Ї, Й 1. Суть і принципи нової інформаційної технології 2. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Розрахунок планової потреби в інструменті на виконання річного плану виробництва” 3. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік малоцінних швидкозношуваних предметів в експлуатації”
К, Л 1. Автоматизована обробка інформації у середовищі локальних обчислювальних мереж 2. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Розрахунок ліміту матеріалів по цеху на місяць” 3. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік виробітку і нарахування відрядної заробітної плати”
М, Н 1. Види топології побудови локальних обчислювальних мереж 2. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Розрахунок планової потреби в інструменті на виконання місячної виробничої програми цеху” 3. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік руху деталей і складальних одиниць на складі напівфабрикатів”
Варіант Питання і завдання
О, П 1. Мережі автоматизованих робочих місць (АРМ) управлінського персоналу 2. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Розрахунок трудомісткості виробничої програми і фонду заробітної плати по цеху на місяць” 3. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік виробництва деталей і складальних одиниць по цеху за місяць”
Р, С 1. Склад та інформаційні зв’язки функціональних задач підсистеми виробничого менеджменту ІСМ 2. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік виконання плану відвантаження готової продукції” 3. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік використання матеріальних цінностей у виробництві”
Т, У, Ф, Х 1. Склад та інформаційні зв’язки функціональних задач АРМ менеджера з управління персоналом 2. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік нарахування почасової заробітної плати” 3. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік надходження готової продукції на склад”
Ц, Ч, Ш, Щ 1. Склад та інформаційні зв’язки функціональних задач підсистеми фінансового менеджменту ІСМ 2. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік вибулих робітників по підприємству за місяць по категоріях, причинах, стажу роботи” 3. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік руху готової продукції на складі”
Ю, Я 1. Склад та інформаційні зв’язки функціональних задач підсистеми обліку та аудиту господарської діяльності підприємства 2. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік надходження особового складу на підприємство по видах прийому і категоріях персоналу” 3. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі “Облік виконання плану реалізації готової продукції”

 

 

5. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
З ДИСЦИПЛІНИ

 

Формою проведення підсумкового семестрового контролю є екзамен. На екзамен виносяться основні теоретичні та практичні питання дисципліни. Екзамен проводиться у письмовій формі.

Екзаменаційні білети вміщують питання і завдання чотирьох рівнів складності. Правильна відповідь на питання I рівня складності має питому вагу у загальній оцінці в межах 15—20%, для завдань II і III рівнів складності відповідно 20—25%, для завдань IV рівня складності — 25—30%.

Кожне завдання (питання) білета оцінюється за 5-бальною шкалою. Максимальна підсумкова оцінка з урахуванням питомої ваги оцінок завдань — 5 балів. Відповідність між оцінкою за екзамен і підсумковою оцінкою у балах характеризується таким співвідношенням:

а) “незадовільно” — до 2 балів включно;

б) “задовільно” — більше 2 до 3 балів;

в) “добре” — більше 3 до 4 балів;

г) “відмінно” — більше 4 до 5 балів.

 

 


Читайте також:

  1. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  2. А а) робітники
  3. А) Заробітна плата її форми та системи.
  4. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  5. Автоматизація проектних робіт
  6. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  7. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  8. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  9. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  10. Аналіз продуктивності праці й заробітної плати
  11. Аналіз сучасного стану зайнятості і безробіття в Україні.
  12. Аналіз фонду заробітної плати.




Переглядів: 549

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання IV рівня складності | ДОДАТКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.195 сек.