Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти завдань

 

Кожен студент вибирає варіант завдання за номером у списку групи.

Завдання. Скласти схему алгоритму, таблицю символічних імен та програму для обчислення необхідного значення за формулою відповідного варіанта.

 

1. Період коливань маятника завдовжки обчислюється за формулою , де - прискорення вільного падіння (9,81м/с2). Знайти період коливань маятника.

2. Сила тяжіння між тілами масою і , що перебувають на відстані одне від одного, , де гравітаційна постійна 6.673· /(кг· с2). Знайти силу тяжіння .

3. Периметр правильного багатокутника, описаного біля кола радіуса , , де n – кількість кутів. Знайти периметр .

4. Енергія, що випромінюється чорним тілом на хвилі завдовжки при температурі , , де 2,997924·10 – швидкість світла; =6,626· Дж/c – постійна Планка; =1,38· Дж/град - постійна Больцмана. Знайти енергію , випромінену чорним тілом.

5. Об’єм циліндра з радіусом основи і заввишки : . Площа його бічної і повної поверхонь відповідно ; . Знайти , і .

6. Знайти довжину кола, площу круга і об’єм кулі з радіусом . При обчисленні використати формули ; ; .

7. Визначити швидкість різання круглошліфувального верстата за формулою , де – діаметр шківа двигуна; – діаметр робочого вала; – діаметр різального інструмента; – частота обертання.

8. Знайти загальну поверхню та об’єм круглого конуса, що має радіус і довжину твірної . При обчисленні застосувати формули ; , де – висота конуса, яку визначити за формулою .

9. Знайти площу сегмента і сектора. При обчисленні застосувати формули ; ,

де – радіус кола, – центральний кут, град.

10. Дано гіпотенузу і катет прямокутного трикутника . Знайти другий катет і радіуси та описаного і вписаного кіл відповідно. При обчисленні застосувати формули і , де – площа трикутника.

11. Знайти відстань між двома точками з координатами і . За

допомогою формули .

12. Знайти периметр і площу прямокутного трикутника, якщо відомі довжини

двох катетів.

13. Знайти периметр і площу рівнобічного трикутника, якщо відома довжина

його сторони.

14. Знайти площу кільця і площу частини кільця з центральним кутом

градусах). При обчисленні застосувати формули ;

.

15. Знайти периметр і площу паралелограма зі сторонами , і кутом між

ними. При обчисленні застосувати формулу .

16. Знайти внутрішній кут і суму внутрішніх кутів правильного опуклого

багатокутника. При обчисленні застосувати формули ;

.

17. Знайти об’єм і площу поверхні прямого паралелепіпеда зі сторонами ,

і .

18. Знайти середню лінію і площу трапеції, якщо відомі її основи і висота.

19. Дано координати вершин трикутника , і .

Знайти середини його сторін. При обчисленні застосувати формули

; , де – середина відрізка , заданого

точками , .

20. Відомі координати вершин трикутника , і .

Знайти його периметр. При обчисленні застосувати формулу відстані

між двома точками: .

21. На площині задані пряма і точка з координатами . За формулою: знайти відстань від точки до прямої.

22. Відомі вектори та і кут між ними, град. Знайти скалярний добуток векторів за формулою , якщо .

23. Відомі два вектори і . Знайти кут між ними.

При обчисленні застосувати формули ; ; .

24. На площині задані прямі і . Знайти кут між ними. При обчисленні застосувати формулу .

25. Знайти кути трикутника, сторони якого задані рівняннями прямих ліній: ; і . При обчисленні застосувати формулу , де і – коефіцієнти прямих, заданих рівняннями ; , а – кут між ними.

 

___________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  9. Варіанти акультураційних стратегій
  10. Варіанти вибору ділової їжі (буфет або a la carte).
  11. Варіанти вибору ринкових сегментів
  12. ВАРІАНТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ




Переглядів: 509

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад | Лабораторна робота №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.