МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лабораторна робота №2Розгалужений оБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ пРОЦЕС Мета роботи
Дослідити роботу оператора умови мови програмування С++, засвоїти методику складання, налагодження та розрахунку програм розгалужених обчислювальних процесів на ПЕОМ. Постановка завдання
Скласти схему алгоритму, таблицю символічних імен та програму мовою С++ відповідно до заданого варіанта. Налагодити та розв’язати задачу на ПЕОМ. Теоретичні відомості
Для організації умовних та безумовних переходів у програмі мовою С++ використовуються оператори if - else, switch та goto. Під час розв’язання задач даної лабораторної роботи доречно застосувати оператор умови if – else з таким синтаксисом: if (перевірка_умови) оператор_1; else оператор_2;Якщо умова у дужках набуває значення „True”, виконується оператор_1, а якщо „False” – оператор_2. Коли ж замість одного необхідно виконати кілька операторів, то їх об’єднують у фігурні дужки. В операторі if службове слово else може бути відсутнім, якщо немає потреби в іншій гілці умови. В операторі if - else безпосередньо після ключових слів if та else повинні виконуватися інші оператори. Якщо хоча б один з них – оператор if, його називають укладеним. У блоці „ перевірка умови ” можуть бути використані складні логічні умови, які реалізуються за допомогою операцій булевої алгебри:
Програма роботи
3.1. Записати запропанований викладачем варіант завдання з п. 5. Ознайомитись з рекомендованою літературою та конспектом лекцій. 3.2. Програмування задачі: – скласти таблицю символічних імен; – скласти схему алгоритму або псевдокод (за вказіквою викладача); – скласти програму розв’язання задачі мовою С++. 3.3. Розв’язання задачі на ПЕОМ. На ПЕОМ набрати, відлагодити та розв’язати складену програму. 3.4. Оформлення звіту. Звіт повинен містити: – номер лабораторної роботи та її назву; – умову задачі та дані свого варіанта; – таблицю символічних імен; – схему алгоритму (або псевдокод); – лістинг (або рукопис) програми; – результати розрахунку задачі; – висновки. Приклад
Скласти таблицю символічних імен та програму для розв’язання задачі. Дано три числа: a,b,c. з'ясувати правильність твердження a>b та a<c. Розв’язання. Таблиця символічних імен
Текст програми мовою С++ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|