Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад

Обчислити значення скінченного добутку .

Розв’язання.


Таблиця символічних імен

 

Математичне ім’я Ім’я у програмі Смислове значення Змінна
Тип Значення
i i Параметр циклу int Змінне значення
res res Результат розрахунку виразу double Результат
p pi Математична константа = 3,14 double Математична константа = 3,14
n n Кількість повторів циклу int Уводиться З клавіатури

 

Текст програми мовою С++

для компіляторів Visual C++

#include <iostream.h>

#include <math.h>

int main()

{ int i, n;

double res; double pi = 3.14;

cout << "Задайте кількість повторів циклу: ";

cin >> n;

if (n >= 1) // якщо кількість повторів задано вірно,

// виконуються наступні дії

{ res = 1; // задаємо початкове значення добутку

i = 1; // задаємо початкове значення лічильника

while(i <= n) // цикл виконуватиметься, доки i не дорівнюватиме n

{ res *= cos(pi/pow(2,i+1)); // накопичуємо значення добутку

i++; // значення лічильника збільшується на одиницю

} // кінець тіла циклу

cout << endl << "Результат = " << res << endl;

}

else // якщо кількість повторів була не вірно задано

cout<<"Кількість повторів не задана!"<<endl;

return 0;

}


Читайте також:

  1. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Ассиметричное прикладывание: руководство пользователя
  6. Базові та прикладні класифікації
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Визначення і приклади
  10. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.
  11. Возникновение прикладной психологии, 1892-1919
  12. ВПРАВА 11. Ознайомтеся з фрагментами наукових текстів, знайдіть приклади для характеристики синтаксичних особливостей викладу інформації українською мовою.




Переглядів: 334

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 5 | Варіанти завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.