Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 5

ЦИКЛІЧНИЙ ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ПРОЦЕС. СКІНЧЕННІ СУМИ ТА ДОБУТКИ

Мета роботи

 

Дослідити роботу операторів циклу алгоритмічної мови С++, засвоїти ме-тодику складання, налагодження та розрахунку програм циклічних обчислювальних процесів для обчислення скінченних сум та добутків на ПЕОМ.

Постановка завдання

Скласти схему алгоритму, таблицю символічних імен та програму мовою С++ відповідно до заданого варіанта. Налагодити та розв’язати задачу на ПЕОМ.


 

Теоретичні відомості

 

Для розв’язання задачі обчислення скінченних сум та добутків доречне використання оператора циклу з передумовою while, який забезпечує пере-вірку умови виконання тіла циклу до його безпосереднього виконання.

Оператор while формально записується у вигляді

while (вираз) тіло_циклу

Вираз у дужках може набути істинного (true) або хибного (false) значення. Якщо воно істинне, то виконується тіло циклу і вираз обчислюється за-ново, а якщо ж ні, – цикл while закінчується.

У тілі циклу можуть використовуватися оператори break і continue. Оператор break забезпечує негайний вихід з циклу, оператор continue викликає зупинку чергової і початок наступної ітерації.

Програма роботи

 

3.1. Записати запропанований викладачем варіант завдання з п. 5.

Ознайомитись з рекомендованою літературою та конспектом лекцій.

3.2. Програмування задачі:

– скласти таблицю символічних імен;

– скласти схему алгоритму або псевдокод (за вказіквою викладача);

– скласти програму розв’язання задачі мовою С++.

3.3. Розв’язання задачі на ПЕОМ.

На ПЕОМ набрати, відлагодити та розв’язати складену програму.

3.4. Оформлення звіту.

Звіт повинен містити:

– номер лабораторної роботи та її назву;

– умову задачі та дані свого варіанта;

– таблицю символічних імен;

– схему алгоритму (або псевдокод);

– лістинг (або рукопис) програми;

– результати розрахунку задачі;

– висновки.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  3. IV. Практична робота.
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіанти завдань | Приклад

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.