Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти завдань

 

Кожен студент вибирає варіант завдання за номером у списку групи.

Завдання. Скласти схему алгоритму, таблицю символічних імен та програму для обробки матриці відповідно заданого варіанта.

 

1. Дано масив розміром 5х6 з елементами цілого типу. Написати програму для обчислення кількості елементів масиву, кратних трьом.

2. Дано масив розміром 7x2 з елементами дійсного типу. Написати програму для обчислення суми всіх додатних елементів масиву.

3. Дано масив розміром 3x3 з елементами символьного типу. Написати програму для обчислення кількості елементів масиву, відмінних від нуля.

4. Дано масив розміром 4x6 з елементами цілого типу. Написати програму для обчислення суми елементів масиву.

5. Дано масив розміром 4x3 з елементами дійсного типу. Написати програму для обчислення добутку елементів масиву, модуль яких більше одиниці.

6. Дано масив розміром 3x5 з елементами цілого типу. Написати програму для обчислення кількості елементів масиву, що при діленні на п’ять дають у залишку одиницю.

7. Дано масив розміром 5x2 з елементами дійсного типу. Написати програму, що визначає наявність від’ємних елементів в масиві.

8. Дано масив розміром 2x4 з елементами символьного типу. Написати програму для обчислення кількості елементів масиву, відмінних від ‘0’.

9. Дано масив розміром 2x4 з елементами дійсного типу. Написати програму, що визначає наявність у масиві хоча б одного елемента, що дорівнює нулю.

10. Дано масив розміром 4x2 з елементами цілого типу. Написати програму для обчислення кількості елементів масиву, модуль яких менший 12.

11. Дано масив розміром 2x5 з елементами дійсного типу. Написати програму для обчислення кількості елементів масиву, ціла частина яких дорівнює семи.

12. Дано масив розміром 3x4 з елементами дійсного типу. Написати програму для обчислення кількості елементів масиву, що при округленні дають шість.

13. Дано масив розміром 3x2 з елементами цілого типу. Написати програму для обчислення суми квадратів елементів масиву.

14. Дано масив розміром 6x2 з елементами дійсного типу. Написати програму для обчислення номера рядка, в якому розміщено мінімальний елемент масиву.

15. Дано масив розміром 3x5 з елементами цілого типу. Написати програму для обчислення номера стовпця, де міститься мінімальний елемент масиву.

16. Дано масив розміром 4x3 з елементами дійсного типу. Написати програму для обчислення кількості елементів масиву, дробова частина яких менша 0,1.

17. Дано масив розміром 3x6 з елементами дійсного типу. Написати програму для обчислення добутку всіх позитивних елементів масиву.

18. Дано масив розміром 6x2 з елементами дійсного типу. Написати програму для обчислення виразу max - min , де max - максимальний за модулем елемент масиву, а min - мінімальний за модулем елемент масиву.

19. Дано масив розміром 5x6 з елементами цілого типу. Написати програму для обчислення кількості позитивних елементів масиву, кратних п’яти.

20. Дано масив розміром 7x2 з елементами дійсного типу. Написати програму для обчислення суми всіх від’ємних елементів масиву, кратних двом.

21. Дано масив розміром 3x5 з елементами цілого типу. Написати програму для обчислення кількості елементів масиву, що при діленні на шість дають у залишку одиницю.

22. Знайти середнє геометричне позитивних елементів кожного рядка матриці Y(5x6).

23. Знайти найбільший елемент матриці Х(4х4) і записати одиницю у той рядок і стовпець, в яких він міститься.

24. Знайти найбільший елемент матриці А(2х3) і номер рядка та стовпця, в якому він міститься.

25. Дано масив розміром 4x4 з елементами символьного типу. Написати програму для обчислення кількості елементів масиву, що дорівнюють ‘0’.

 


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  9. Варіанти акультураційних стратегій
  10. Варіанти вибору ділової їжі (буфет або a la carte).
  11. Варіанти вибору ринкових сегментів
  12. ВАРІАНТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ




Переглядів: 716

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота № 8 | Лабораторна робота № 9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.