МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лабораторна робота № 9Обробка символьної інформації Мета роботи
Дослідити роботу операторів обробки символьної інформації мови програмування С++, засвоїти методику складання та налагодження програм з опрацюванням символьної інформації на ПЕОМ. Постановка завдання
Скласти схему алгоритму, таблицю символічних імен та програму мовою С++ відповідно до заданого варіанта. Налагодити та розв’язати задачу на ПЕОМ. Теоретичні відомості
У сімействі персональних комп’ютерів IBM PC використовуються 256 різноманітних символи. Вони мають свої числові коди, значення котрих лежать у діапазоні від 0 до 255, тобто загальна кількість символів дорівнює 256. Коли Ви натискаєте клавішу на клавіатурі, це приводить до того, що у комп'ютер надсилається сигнал у виді двійкового числа, яке ставиться у відповідність до кодової таблиці, тобто внутрішнього представлення символів у комп'ютері. Як стандарт прийнята таблиця ASCII (American Standard Code for Information Interchange – Американський стандартний код обміну інформацією). Вона указує на відповідність між зображеннями або умовними позначеннями символів та їх внутрішніми числовими кодами. Ознайомитися з цією таблицею можна в додатку 1. Мова С++ дає змогу визначати тип рядка двома різними способами і у першому використовується масив символів, а в другому - покажчик на перший символ масиву: char array[6] = "РЯДОК"; char s[ ] = {'Р', 'Я', 'Д', 'О', 'К', '\0'}; // при визначенні масиву з одночасною ініціалізацією кінцеве значення можно не подавати; char *b; // другий спосіб визначення рядка - це використання покажчика на символ. Він задає змінну b, де може бути адреса певного об’єкта (де міститься рядок).
Під час виконання завдань до лабораторної роботи можна використовувати функції, призначені для роботи з рядками (їх прототипи – у файлі stdio.h, string.h): scanf( ), gets( ) - уведення рядків символів; printf(), puts( ) - виведення рядків символів; strcpy( рядок1, рядок2) – копіювання змісту рядка2 у рядок1; strcat(рядок1, рядок2 ) – рядок2 дописується до рядка1, рядок2 не змінюється; strlen(рядок1 ) – повертає розмір рядка1, не враховуючи нульовий байт; Strcmp(рядок1, рядок2) – порівнює рядок1 з рядком2 та повер- Читайте також:
|
||||||||
|