Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти завдань

 

Кожен студент вибирає варіант завдання за номером у списку групи.

Завдання. Скласти схему алгоритму, таблицю символічних імен та програму для опрацювання символьної інформації відповідно до заданого варіанта.

 

1. З клавіатури вводяться символи доти, поки не зустрінеться крапка. Підрахувати кількість уведених символів, букв і цифр, що зустрілися у введеній фразі.

2. З клавіатури уводяться символи доти, поки не зустрінеться крапка або кількість уведених символів перевищить 79. Вивести на екран загальну кількість символів.

3. З клавіатури уводяться символи доти, поки не зустрінеться символ ‘ * ’. На екран виводити код кожного введеного символу.

4. З клавіатури посимвольно вводиться речення. Підрахувати кількість голосних і приголосних букв у ньому та обчислити їх відсотковий вміст.

5. З клавіатури вводиться послідовність символів доти, поки не зустрінеться символ, що не є цифрою. Підрахувати кількість уведених символів.

6. З клавіатури вводиться послідовність символів. Якщо символ - мала літера алфавіту, то вивести на екран відповідну йому велику літеру. Уведення символів припинити, якщо зустрінеться символ ‘ # ’.


7. З клавіатури вводиться довільне ціле число від 0 до 255. Вивести на екран символ, що відповідає цьому коду. Програма повинна припинити роботу з уведенням числа 256.

8. З клавіатури посимвольно вводиться речення. Визначити, воно розповідне, питальне чи окличне і вивести відповідне повідомлення на екран. Кінцем речення вважати знаки: ‘ ? ’, ‘ ! ’, і ‘ . ’.

9. З клавіатури вводяться символи доти, поки речення не закінчиться. Кінцем речення вважати символи: ‘ ! ’, ‘ ? ’. Підрахувати кількість уведених символів, відмінних від пропуску.

10. З клавіатури вводиться фраза доти, поки не зустрінеться крапка. Підрахувати кількість слів у введеній фразі. Вважати, що слова відокремлюються одне від одного пропусками, комами, двокрапкою, крапкою з комою, тире.

11. З клавіатури посимвольно вводиться речення, в якому визначити кількість слів із закінченням на ‘ я ’.

12. З клавіатури посимвольно вводиться речення, де визначити кількість слів, які не містять букви ‘ у ’.

13. З клавіатури посимвольно вводиться фраза. Визначити, скільки в ній власних назв, тобто слів з великої літери. Фраза вважається введеною, якщо подальший уведений символ - крапка.

14. З клавіатури посимвольно вводиться речення. Якщо воно починається зі слова ‘ Коли ’, вивести випадкове число в діапазоні від 1001 до 1996, а якщо з іншого слова, то вивести на екран повідомлення: ‘Будь ласка, введіть інше речення ’.

15. З клавіатури посимвольно вводиться фраза. Визначити, із символів якого алфавіту складається ця фраза, і вивести на екран одне з повідомлень: ‘Ви використали тільки символи латинського алфавіту’ , ‘ Ви використали тільки символи кирилиці ’, або ‘Ви користувалися символами різних алфавітів’. Фраза введена, якщо наступний уведений символ - крапка.

16. У введеному рядку замінити всі коми на крапки, а крапки - на знаки оклику. Підрахувати кількість таких замін.

17. У рядок через пропуск записано не більше 10 окремих слів. Записати кожне слово в окрему рядкову змінну і вивести на екран кожне слово в окремому рядку.

18. Записати в сім рядкових змінних стільки ж прислів'їв. Підрахувати, у кількох з них зустрічається слово ‘робота’ або однокоеневі з ним слова.

19. У кожній з 10 рядкових змінних міститься назва художнього твору і прізвище автора. Вивести на екран наявні серед них твори Т.Г. Шевченка.

20. У рядкову змінну через пропуск записані марки закордонних автомобілів. Замінити їх в цьому рядку Mersedes на “Запорожець”, Opel на “Жигулі”, BMW на ”Tаврію”, Reno на “Москвич”, Fiat на “Нивa", Shkoda на “Волинь”.


21. Рядок містить деяке слово. Записати в другий рядок (через пропуск) коди символів вихідного рядка, а в третій - вихідний рядок, знаки ‘->’ і отриманий рядок (наприклад, ‘ABBA -> 65 66 66 65’).

22. Записати в 10 рядкових змінних прізвища, імена і по батькові 10 великих письменників. Підрахувати кількість Олександрів у цьому списку і записати їхні прізвища (через пропуск) в окремий рядок.

23. У введеному рядку замінити всі пропуски на коми, а коми - на крапки. В утвореному рядку підрахувати кількість ком.

24. Записати в масив 10 рядкових змінних. б'єднати всі його елементи в один рядок.

25. Записати у вісім рядкових змінних стільки ж рядків з популярними піснями. Підрахувати, в яких з них зустрічається слово ‘кохання’ або однокореневі з ним слова.

________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  9. Варіанти акультураційних стратегій
  10. Варіанти вибору ділової їжі (буфет або a la carte).
  11. Варіанти вибору ринкових сегментів
  12. ВАРІАНТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ




Переглядів: 908

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв’язання. | Лабораторна робота № 10

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.