Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад

Написати функцію для обчислення .

Розв’язання.

Таблиця символічних імен для функції Step

Математичне ім’я Ім’я у програмі Смислове значення Змінна
Тип Значення
r r Число у потрібному степені long int Результат
a a Число, яке потрібно обчислити long int Параметр функції
b b Степінь числа а long int Параметр функції

Таблиця символічних імен основної програми

Математичне ім’я Ім’я у програмі Смислове значення Змінна
Тип Значення
x x Число, яке потріно піднести до степеня s long int З’ясовується у процесі
s s Степінь числа x long int З’ясовується у процесі

Текст програми мовою С++

для компіляторів Visual C++

#include <iostream.h>

long int Step(long int a, long int b) // початок функції Step

// з параметрами a(число,яке потрібно обчислити) та b(степінь числа)

{

long int r;

r = 1;

if ( b > 0 ) // вираховується число в позитивній степені

for( int i = 0; i < b; i++ )

{

r = r * a; // накопичення добутку bразів

}

else r = 0;

return r;// повернення результату роботи функції

}

int main() // головна функція

{

long int x, s;

cout << "Уведіть число: ";

cin >> x;

cout << "Уведіть степінь: ";

cin >> s;

cout << x << " в степені " << s << " = "

<< Step( x, s ) << endl; // виклик функціїStep

// безпосередньо у потоці виводу

return 0;

}


Читайте також:

  1. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Ассиметричное прикладывание: руководство пользователя
  6. Базові та прикладні класифікації
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Визначення і приклади
  10. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.
  11. Возникновение прикладной психологии, 1892-1919
  12. ВПРАВА 11. Ознайомтеся з фрагментами наукових текстів, знайдіть приклади для характеристики синтаксичних особливостей викладу інформації українською мовою.




Переглядів: 348

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Варіанти завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.