МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіанти завдань
Кожен студент вибирає варіант завдання за номером у списку групи. Завдання. Скласти схему алгоритму, таблицю символічних імен та програму для реалізації запропонованих завдань з використанням функцій відповідно до заданого варіанта.
1. Написати функцію для обчислення знака числа за формулою: . Знайти значення: sign(-a). 2. Написати функцію для обчислення . Знайти факторіали чисел від 1 до 7. 3. Написати функцію для обчислення кількості сполучень елементів . Для перевірки роботи функції написати основну програму, що визначає . 4. Написати функцію для обчислення суми n членів арифметичної прогресії за формулою . Знайти суму арифметичної прогресії: 1, 2, 3,..., 100. 5. Написати функцію для обчислення суми n членів геометричної прогресії за формулою . Знайти суму геометричної прогресії: 1, 2, 4, 8,... , 100. 6. Написати функцію для піднесення числа x до степеня m (m - натуральне число). Знайти , , . 7. Написати функцію для обчислення арксинуса. Знайти arcsin(0,9), arcsin(0,1), arcsin(-0,9), arcsin(0,99), за допомогою формули . 8. Дано масив розміром 7x2 з елементами дійсного типу. Написати програму для обчислення суми додатних елементів масиву, яку оформити у вигляді функції 9. Написати функцію для обчислення арккосинуса. Знайти arccos(0,5), arccos(0,6), arccos(-0,5), arccos(0,99), за допомогою формули . 10. Дано масив розміром 5x2 з елементами дійсного типу. Написати програму, що визначає наявність в масиві від’ємних елементів. Визначення цієї наявності оформити у вигляді функції. 11. Дано масив розміром 2x4 з елементами дійсного типу. Написати програму, що визначає наявність у масиві хоча б одного елемента, що дорівнює нулю. Визначення цієї наявності оформити у вигляді функції. 12. Дано масив розміром 4x6 з елементами цілого типу. Написати програму для обчислення добутку ненульових елементів масиву. Обчислення цього добутку оформити у вигляді функції. 13. Дано масив розміром 6x2 з елементами дійсного типу. Написати програму для обчислення номера рядка, в якому міститься мінімальний елемент масиву. Обчислення номера цього рядка оформити у вигляді функції. 14. Дано масив розміром 3x5 з елементами цілого типу. Написати програму для обчислення номера стовпця, в якому міститься мінімальний елемент масиву. Обчислення номера цього стовпця оформити у вигляді функції. 15. Дано масив розміром 6x2 з елементами дійсного типу. Написати програму для обчислення М = max - min , де max - максимальний за модулем елемент масиву, а min - мінімальний за модулем елемент масиву. Обчислення значення М оформити у вигляді функції. 16. Написати функцію для обчислення тангенса. Знайти ctg(0,9), ctg(0,1), ctg(-0,9), скориствшись формулою . 17. Дано масив розміром 3x3 з елементами символьного типу. Написати програму для обчислення кількості елементів масиву, що не є цифрами. Обчислення кількості цих елементів оформити у вигляді функції. 18. Дано масив розміром 4x4 з елементами цілого типу. Написати програму для обчислення добутку додатних елементів масиву. Обчислення цього добутку оформити у вигляді функції. 19. Написати функцію для обчислення тангенса. Знайти tg(0,9), tg(0,1), tg(-0,9), скориставшись формулою . 20. Написати функцію для піднесення числа x до степеня 3, тобто обчислити . 21. Дано масив розміром 5x5 з елементами цілого типу. Написати програму, що визначає наявність у масиві додатних елементів. Визначення цієї наявності оформити у вигляді функції. 22. Дано масив розміром 3x4 з елементами дійсного типу. Написати програму, що визначає кількість негативних елементів. Визначення цієї кількості оформити у вигляді функції. 23. Написати функцію для обчислення площі трикутника за формулою Герона: , де a, b, c – сторони трикутника, а p – напів-периметр. Обчислити площу трикутників за такими вихідними даними:
24. Написати функцію для обчислення третьої сторони трикутника за відомими двома сторонами і кутом між ними. Обчислити сторони трикутників за табличними даними. Для обчислень скористатися формулою .
25. Написати функцію для обчислення об’єму кульового сектора , де R - радіус сфери, а H - висота сектора. Обчислити об’єм кульових секторів за такими вихідними даними:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|