МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лабораторна робота № 11Функції з параметрами Мета роботи
Дослідити роботу операторів функцій з параметрами мови програмування С++ , знати призначення, форму запису та особливості застосування функцій з параметрами. Засвоїти методику складання та налагодження програм із використанням функцій з параметрами на ПЕОМ. Постановка завдання
Скласти схему алгоритму, таблицю символічних імен та програму мовою С++ відповідно до заданого варіанту. Налагодити та розв’язати задачу на ПЕОМ. Теоретичні відомості
У мові С++ аргументи функції можуть передаватися за значенням, тобто функція, що викликається, отримує свою тимчасову копію кожного аргументу, а не його адресу. Це означає, що функція не може змінити значення змінної у програмі, яка викликала цю функцію. Однак це легко зробити, якщо передавати у функцію не змінні, а їх адреси. Наприклад: void swap(int *a, int *b) { int tmp = *a; *a = *b; *b = tmp; } Виклик з програми функції swap(&b, &c) (тут підпрограмі передаються адреси змінних b і с) призведе до того, що значення змінних b і c поміняються місцями. Коли як аргумент функції використовується ім’я масиву, то передається лише адреса початку масиву, а самі елементи не копіюються. Функція може змінювати елементи масиву, зсуваючись (індексуванням) від його початку. Функції можна передати масив у вигляді параметра. Тут можливі три варіанти: 1. Параметр задається як масив (наприклад: int m[100];). 2. Параметр задається як масив без зазначення його розмірності (наприклад: int m[];). 3. Параметр задається як покажчик (наприклад: int *m;). Цей варіант використовується найчастіше. Незалежно від вибраного варіанта викликуваної функції передається покажчик на початок масиву. Самі ж елементи масиву не копіюються. Програма роботи
3.1. Записати запропанований викладачем варіант завдання з п. 5. Ознайомитись з рекомендованою літературою та конспектом лекцій. 3.2. Програмування задачі: – скласти таблицю символічних імен; – скласти схему алгоритму або псевдокод (за вказіквою викладача); – скласти програму розв’язання задачі мовою С++. 3.3. Розв’язання задачі на ПЕОМ. На ПЕОМ набрати, відлагодити та розв’язати складену програму. 3.4. Оформлення звіту. Звіт повинен містити: – номер лабораторної роботи та її назву; – умову задачі та дані свого варіанта; – таблицю символічних імен; – схему алгоритму (або псевдокод); – лістинг (або рукопис) програми; – результати розрахунку задачі; – висновки. Читайте також:
|
||||||||
|