Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад

 

Дано матрицю А(2,3). Знайти максимальний і мінімальний елементи та створити функції для пошуку кожного з них. Уведення та виведення матриці виконати за допомогою функцій.

Розв’язання.

Таблиця символічних імен основної програми

 

Математичне ім’я Ім’я у програмі Смисловое значення Змінна
Тип Значення
mat mat Матриця [N][M] int Уводиться
mx mx Максимальний елемент матриці int З’ясовується у процесі
mn mn Мінімальний елемент матриці int З’ясовується у процесі
N N Кількість стовпців int
M M Кількість рядків int

Таблиця символічних імен для функції PoiskMaxMin

Математичне ім’я Ім’я у програмі Смислове значення Змінна
Тип Значення
x x Матриця із [n][m] елементів int Параметр функції
n n Кількість стовпців у матриці int Параметр функції
m m Кількість рядків у матриці int Параметр функції
i i Параметр циклу int Змінне значення
j j Параметр циклу int Змінне значення
*max *max Максимальний елемент матриці int З’ясовується у функції
*min *min Мінімальний елемент матриці int З’ясовується у функції

Текст програми мовою С++

для компіляторів Vusual C++

 

#include <iostream.h>

const int N = 2, M = 3;

// функція вводу масиву

void Input(int x[N][M], int n, int m, char *name)

{

for ( int i = 0; i < n; i++)

{

for ( int j = 0; j < m; j++ )

{

cout <<"Уведіть"<<name<<"["<<i<<"]["<<j<<"]";

cin >> x[ i ][ j ];

}

}

}

// функція виводу масиву

void Output( int x[N][M], int n, int m, char *name )

{

for ( int i = 0; i < n ; i++ )

{

for ( int j = 0; j < m; j++ )

{

cout << x[ i ][ j ] << '\t';

}

cout << endl;

}

}

// функція пошуку максимального та мінімального елементів

void PoiskMaxMin( int x[N][M], int n, int m, int *max, int *min )

{

*max = x[0][0];

*min = x[0][0];

for ( int i = 0; i < n; i++ )

{

for ( int j = 0; j < m; j++ )

{

if ( *max < x[ i ][ j ] ) *max = x[ i ][ j ];

if ( *min > x[ i ][ j ] ) *min = x[ i ][ j ];

}

}

}

int main() // головна функція

{

int mat[ N ][ M ];

int mx,mn;

Input(mat,N,M,"mat"); // виклик функції вводу масиву

cout << endl << endl;

Output(mat,N,M,"mat");// виклик функції виводу масиву

cout << endl << endl;

PoiskMaxMin( mat,N, M, &mx, &mn ); // виклик функції пошуку

// максимального та мінімального елементів

cout << "Максимальний елемент = " << mx << endl;

cout << "Мінімальний елемент = " << mn << endl;

return 0;

}

 


Читайте також:

  1. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Ассиметричное прикладывание: руководство пользователя
  6. Базові та прикладні класифікації
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Визначення і приклади
  10. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.
  11. Возникновение прикладной психологии, 1892-1919
  12. ВПРАВА 11. Ознайомтеся з фрагментами наукових текстів, знайдіть приклади для характеристики синтаксичних особливостей викладу інформації українською мовою.




Переглядів: 334

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота № 11 | Варіанти завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.