Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти завдань

 

Кожен студент вибирає варіант завдання за номером у списку групи.

Завдання. Скласти схему алгоритму, таблицю символічних імен та програму для розв’язання відповідної до заданого варіанта задачі з використанням функцій з параметрами,.

 

1. Дано матриці А(4,4) і Y(3,3), для кожної з яких обчислити суму елементів над, під головною діагоналлю та на головній діагоналі. Уведення, виведення матриці та обчислення сум оформити у вигляді функцій.

2. Дано матриці А(4,4) і Y (5,5), для кожної з яких знайти найбільший і найменший елементи головної діагоналі. Уведення, виведення матриці, пошук мінімального і максимального елементів оформити у вигляді функцій.

3. Дано матриці А(3,3), Y (5,5), С(4,4). Для кожної з них визначити максимальні елементи у рядках і перемістити їх на головну діагональ. Уведення, виведення матриці та її перетворення оформити у вигляді функцій.

4. Дано матриці А(4,3) і Y (3,5). Знайти середні геометричні позитивних елементів кожного їх рядка. Уведення, виведення матриці та пошук середніх геометричних оформити у вигляді функцій.

5. Дано матриці А(6,3) і Y (4,5). Знайти найбільший елемент кожної з них і записати одиницю у той рядок і стовпець, в яких він розмішений. Уведення, виведення і перетворення матриці оформити у вигляді функцій.

6. Дано матриці А(3,3) і Y (5,5), транспонувати їх. Уведення, виведення і транспонування матриці оформити у вигляді функцій.

7. Дано матриці А(6,2) і Y (4,5). Знайти найбільший елемент кожної з них і номер рядка і стовпця, в яких він розміщений. Уведення, виведення матриці і пошук максимального елемента оформити у вигляді функцій.

8. Дано матриці А(4,4) і Y (3,4). Знайти найменший елемент кожної з них і записати у рядок, де міститься цей елемент, ‘10’. Уведення, виведення матриці та її перетворення матриці оформити у вигляді функцій.

9. Дано матриці А(4,5) і Y (5,5). Для кожної з них обчислити суму елементів рядків і визначити найменше значення цих сум і номер відповідного рядка. Уведення, виведення матриці і пошук номера рядка оформити у вигляді функцій.

10. Дано матриці А(3,3) і Y (4,5), де визначити кількість додатних та від’ємних елементів. Уведення, виведення матриці і пошук кількості додатних та від’ємних елементів оформити у вигляді функцій.

11. Дано матриці А(5,2) і Y (3,2). Для кожної з них знайти найбільші елементи кожного рядка і записати в одновимірний масив. Уведення, виведення матриці та формування одновимірного масиву оформити у вигляді функцій.

12. Дано матриці А(4,3), В(5,4), С(5,4) і два дійсних числа x і y. Знайти x*A, y*B, x*C+y*B. Уведення, виведення матриці, додавання, множення на число оформити у вигляді функцій.

13. Дано матриці А(4,4), Y (5,5), С(6,6). Знайти транспоновані матриці , , . Уведення, виведення, транспонування матриці оформити у вигляді функцій.

14. Дано матриці А(4,4), Y (3,3), С(5,5). Для кожної з них обчислити суму елементів над, під головною діагоналлю та на головній діагоналі. Уведення, виведення матриці та обчислення сум оформити у вигляді функцій.

15. Дано матриці А(3,3), Y (5,5), С(4,4). Знайти третю норму для кожної з них. Уведення, виведення матриці, обчислення норми оформити у вигляді функцій, скориставшись формулою:

.

16. Дано матриці А(3,5), Y (5,2), С(4,6), у кожній з них поміняти місцями перший та останій рядки. Уведення, виведення матриці, обмін рядків оформити у вигляді функцій.

17. Дано матриці А(4,5), Y (5,3), С(4,6), у кожній з яких поміняти місцями перший і останній стовпці. Уведення, виведення матриці, обмін стовпців оформити у вигляді функцій.

18. Дано матриці А(3,5), Y (5,2), С(4,6), у кожній з яких визначити місце розмішення максимального елемента. Уведення, виведення матриці, пошук місця оформити у вигляді функцій.

19. Дано матриці А(4,5), Y (5,3), С(4,6). Утворити три нові матриці діленням кожного елемента вихідної матриці на середнє арифметичне її елементів. Уведення, виведення та зміну матриць оформити у вигляді функцій.

20. Дано матриці А(3,3), Y (5,5), С(4,4), у кожній з яких поміняти місцями елементи на головній і побічній діагоналях. Уведення, виведення, перетворення матриці оформити у вигляді функцій.

21. Дано матриці А(3,3), Y (5,5), С(4,4). Для кожної з них обчислити суму елементів головної діагоналі. Уведення, виведення матриці, обчислення суми елементів зазначеної діагоналі оформити у вигляді функцій.

22. Дано матриці А(3,5), Y (5,2), С(4,6). Для кожної з них обчислити суми рядків. Уведення, виведення матриці, обчислення сум рядків, виведення вектора сум оформити у вигляді функцій.

23. Дано матриці А(4,5), Y (5,3), С(2,6). Для кожної з них обчислити суми стовпців. Уведення, виведення матриці, обчислення сум стовпців, виведення вектора сум оформити у вигляді функцій.

24. Дано матриці А(3,3), Y (5,5), С(4,4). Для кожної з них знайти максимальний і мінімальний елементи головної діагоналі. Уведення, виведення матриці, пошук мінімального та максимального елементів оформити у вигляді функцій.

25. Дано матриці А(3,5), Y (5,2), С(4,6). Для кожної з них обчислити кількість додатних і від’ємних елементів. Уведення, виведення матриці, обчислення кількості названих елементів оформити у вигляді функцій.

 


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  9. Варіанти акультураційних стратегій
  10. Варіанти вибору ділової їжі (буфет або a la carte).
  11. Варіанти вибору ринкових сегментів
  12. ВАРІАНТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад | Лабораторна робота № 12

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.