МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лабораторна робота № 12РОБОТА З ТЕКСТОВИМИ ФАЙЛАМИ Мета роботи
Вивчити та дослідити засоби алгоритмiчної мови програмування С++, які використовують функції обробки текстових файлів, а також методику складання, налагодження та розрахунку програм.
Постановка задачi
Скласти схему алгоритму, таблицю символічних імен та програму мовою С++ відповідно до заданого варіанту. Налагодити та розв’язати задачу на ПЕОМ. Теоретичні відомості
У мові С++ визначено три класи файлового введення/виведення: ifstream - вхідні потоки для читання з файла; ofstream – вихідні потоки для запису в файл; fstream – потоки для читання та запису файлів. Під час роботи з файлами перелічених класів допустимо використовувати їх методи, а також операції “розмістити в потоці” (<<) та „ узяти з потоку” (>>). Конструктори відповідних класів складають об’єкти потоків, що зв’язані з файлами. Наприклад, оператори ofstream outfile(”Test.dat”); if (!outfile) { cout <<”Неможливо скласти файл”; return; } становлять вихідний потік outfile, зв’язаний з файлом ”Test.dat”, одночасно складаючи сам файл. Якщо операція неможлива, значення outfile дорівнює 0, а оператор if припиняє роботу. Аналогічно можливе складання вхідного потоку, зв’язаного з файлом: ifstream intfile(”Test.dat”); if (!infile) { cout <<”Неможливо відкрити файл”; return; } Дані у файлі можна розмістити за допомогою потоків: outfile << i << ” ” <<k << ” ” << s <<endl; або ж із застосуванням методів put та write: outfile.put(’z’) // записує у файл символ ’z’; outfile.write(s,5) // записує у файл п’ять елементів символьного масиву s. У класі ifstream також можливе використання як операцій „узяти з потоку” ( >> ), наприклад, іnfile >> i1 >> i2 >> endl; так і аналогічних методів get та getline, що мають свої модифікації: infile.get() // уводить один символ із зазначеного потоку та повертає його які значення виклику функції. Повертає EOF у разі закінчення файла; infile.getline(s,80) // читання з файла даних по рядках (s рядків по 80 символів). Закрити файл можна за допомогою методу close: outfile.close(); infile.close(). Читайте також:
|
||||||||
|