Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення очікуваних втрат у осередку вибуху

Очікувані втрати у осередку вибуху залежать від розташування людей по зонах руйнувань і від ступеня їх захищеності.

(2.8)

 

де Mk(N) - очікувані втрати к-ого ступеню тяжкості;

Nі - число людей з i-й ступенем захисту руйнувань, що опинилися в j-й зоні;

Ci - частка втрат серед людей з i-им ступенем захисту (табл.2.4);

n - число ступенів захисту (у будівлях, в сховищах, незахищені);

m - число зон руйнувань;

к - число даних ступенів тяжкості ураження (загальні втрати, санітарні втрати, загиблі).

 

Таблиця 2.4 - Частка втрат серед людей з різним ступенем захисту

 

 

Зона руйнувань Частка втрат Ci, серед людей
незахищених в сховищах в будівлях
загальні втрати санітарні втрати загальні втрати санітарні втрати загальні втрати санітарні втрати
Слабких 0.08 0.03 0.003 0.001 0.012 0.004
Середніх 0.12 0.09 0.01 0.003 0.035 0.01
Сильних 0.8 0.25 0.025 0.008 0.3 0.1
Повних 1.0 0.30 0.07 0.025 0.5 0.15
               

Примітка: Загальні втрати складаються з санітарних втрат і загиблих.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. F) Наслідки демографічного вибуху.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. X. Нестачі і втрати від псування цінностей
  9. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  10. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  11. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  12. Аналіз втрат від маркетингового ризику




Переглядів: 539

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення DРф на відстані L від центру вибуху | Оцінка вибухостійкості будівель і споруд до дії ударної хвилі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.