Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення питомого заряду електрона

1. Підведіть маркер миші до регулятора напруженості . Натисніть ліву кнопку миші і, утримуючи її в натиснутому стані, змінюйте . Встановіть числове значення згідно таблиці варіантів. Аналогічним способом встановіть V0X = 2·106 м/с, V0Y = 0. Натиснувши кнопку «Старт», спостерігайте рух частинки. Збільшуючи V0X, підберіть мінімальне значення, при якому частинка вилітає з конденсатора. В момент вильоту частинки з конденсатора натисніть кнопку “Стоп”. Запишіть значення довжини пластин конденсатора L.

 

Таблиця 41.1– Варіанти завдань

Варіант
E, kV/m 0,1 0,2 0,3 0,4 0,5

 

2. Проведіть вимірювання параметрів руху частинки – вертикальне відхилення на вильоті з конденсатора Y, вертикальна складова швидкості VY на вильоті з конденсатора, початкова швидкість V0X. Запишіть числові значення з екрана в таблицю.

3. Повторіть вимірювання 5 разів, щораз збільшуючи V0X на 0,2·106 м/с. Результати записуйте в таблицю.

4. Побудуйте на окремих аркушах графіки експериментальних залежностей вертикального відхилення на вильоті з конденсатора Y від квадрату величини оберненої до початкової швидкості (1/ ) і вертикальної складової швидкості VY на вильоті з конденсатора від величини 1/V0X.

5. Для кожного графіка визначте експериментальне значення питомого заряду електрона, використовуючи формули:

для першого і для другого графіків, де і – тангенси кута нахилу прямої на графіках.

5. Розрахуйте середнє значення експериментально отриманого питомого заряду електрона.

6. Запишіть відповідь. Сформулюйте висновки згідно з відповідними графіками.

Табличне значення питомого заряду електрона e/m = =1.76·1011Кл/кг.

 

Контрольні запитання

1. Дайте визначення електричного заряду.

2. Перелічіть властивості заряду.

3. Напишіть закон Кулона.

4. Дайте визначення електростатичного (електричного) поля.

5. Дайте визначення напруженості електричного поля.

6. Сформулюйте принцип суперпозиції для електричного поля.

7. Яке поле називається однорідним?

8. Яку форму має траєкторія руху електрона між пластинами плоского конденсатора?

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  8. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  9. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  10. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  11. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  12. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів




Переглядів: 1683

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.