Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Змістовий модуль 1. ПРАВО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У

ПРАВОВІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНИ

Тема 1. Інтелектуальна, творча діяльність та її місце у соціально-економічному розвитку суспільства (8 год.)

Лекція 1. Поняття інтелектуальної, творчої діяльності та її значення у соціально-економічному розвитку суспільства

Вступ до курсу. Поняття інтелектуальної, творчої діяльності та її значення у соціально-економічному розвитку суспільства. Види інтелектуальної діяльності. Поняття інтелектуальної власності. Права людини на результати інтелектуальної, творчої діяльності. Вплив політичних, соціальних, етичних, моральних норм на права інтелектуальної власності.

Становлення системи правової охорони результатів інтелектуальної власності.

 

Тема 2. Система права інтелектуальної власності (16 год.)

Лекція 2. Поняття права інтелектуальної власності (8 год.)

Поняття права інтелектуальної власності. Співвідношення права власності та права інтелектуальної власності: спільні риси та відмінні ознаки. Юридична природа права інтелектуальної власності та становлення права інтелектуальної власності в Україні. Право інтелектуальної власності в об’єктивному та суб’єктивному значенні.

Деліктна, рентна, договірна, особиста та нематеріальна теорії тлумачення правової природи результатів творчої діяльності. Пропрієтарна концепція та теорія виключних прав визначення сутності прав на результати творчості.

Система права інтелектуальної власності. Взаємозв’язок права інтелектуальної власності з іншими галузями права. Сучасна доктрина права інтелектуальної власності, тенденції (закономірності) розвитку науки права інтелектуальної власності.

Лекція 3. Суб’єкти, об’єкти та зміст права інтелектуальної власності (8 год.)

Об’єкти права інтелектуальної власності. Суб'єкти права інтелектуальної власності. Особисті немайнові та майнові права інтелектуальної власності. Сфера дії права інтелектуальної власності.

Правовідносини у сфері інтелектуальної власності, їх класифікація. Виникнення, зміна та припинення правовідносин у сфері інтелектуальної власності. Строк чинності прав інтелектуальної власності. Реалізація суб’єктивних прав, обов’язків та інтересів у сфері інтелектуальної власності.

Тема 3. Джерела права інтелектуальної власності (9 год.)


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. III. Програма
  4. III. Програма
  5. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  6. Блок-схема Програма
  7. В результаті вивчення дисципліни студент повинен
  8. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  9. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  10. Визначення етики бізнесу як наукової дисципліни
  11. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  12. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма




Переглядів: 389

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контроль знань і розподіл балів, які отримують студенти | Лекція 4. Джерела права інтелектуальної власності та їх види.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.