МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне заняття (Семінар) не передбачено.Завдання для самостійної роботи( 2 год.) 1. Охарактеризуйте державне регулювання та управління у сфері інтелектуальної власності. 3. Визначте суб’єктів державного управління у сфері інтелектуальної власності. 4. Проаналізуйте судові рішення: - Постанова Київського апеляційного адміністративного суду від 23 січня 2013 року у справі № 2а-19105/10/2670 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/29114263); - Постанова Київського апеляційного адміністративного суду 23 квітня 2013 року № 2а-11048/12/2670 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/31375088); - Рішення Апеляційного суду м. Києва від 15 жовтня 2012 року у справі № 22-ц/61/13 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/34177437); - Постанова Київського апеляційного адміністративного суду від 07 серпня 2013 року у справі № 826/659/13-а (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/32943992). Контрольні запитання та завдання
1. Поясніть різницю між державним регулюванням та управлінням в сфері інтелектуальної власності. 2. В чому полягають особливості правового статусу державних підприємств в сфері інтелектуальної власності? 3. Визначте громадські організації в сфері інтелектуальної власності та охарактеризуйте їх роль та значення. 4. Дайте характеристику експертним установам в сфері інтелектуальної власності. Рекомендована література: 1. Право інтелектуальної власності. Академ. курс: Підручник для студентів вищих навч. закладів / За ред. О. П. Орлюк, О. Д. Святоцького. – К. : Концерн Видавничий Дім «Ін Юре», 2007 – 696 с. 2. Управление интеллектуальной собственностью: учеб. / В.И. Мухин. – М.: Гуманиар. изд. центр Владос, 2007. – 335с. 3. Івачевська Т. Державна система органів, що діють в сфері інтелектуальної власності, як основний елемент механізму державного управління нею / Т. Івачевська // Збірник наукових праць. – 2010. – №23. – С. 258 – 268. 4. Чеботарьов В. Державні інспектори з питань інтелектуальної власності / В. Чеботарьов, Т. Давиденко // Право України. – 2003. – №5. – С. 97 – 100. 5. Кравченко О. Система органів управління в сфері охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності в Україні / О. Кравченко, С. Подоляка // Інтелектуальна власність. – 2004. – №1. – С. 4. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2 Читайте також:
|
||||||||
|