МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Опис предметної області пошук і впорядкування необхідних відомостейПояснення. Зазвичай це вхідні і вихідні документи і дані що вони утримують, а також інша інформація що надається замовником БД. Документи мають бути заповненими, наприклад, списки навчальних груп з прізвищами студентів, екзаменаційні відомості з прізвищами студентів, назвами предметів і оцінками. Крім того від замовника необхідно одержати відомості про додаткову інформацію, яку б він хотів одержати з бази даних. Наприклад, середній бал за сесію по певному студенту або предмету, прізвища студентів що не здали сесію, тощо. Сукупність цих документів і відомостей утворюють словесну характеристику предметної області для якої створюється БД. Зауважимо, що до уваги беруться тільки ті документи що мають відношення до призначення БД. Наприклад, у випадку що розглядається не є визначальною кількість комп’ютерів на факультеті та їх розташування в класах, тому ці дані можна не брати до уваги. Предметна область характеризується даними щодо студентів, викладачів і навчальних предметів і дозволяє отримувати інформацію щодо результатів екзаменаційної сесії. Наповнення бази даними здійснюється методистом факультету. Перегляд бази доступний студентам і викладачам факультету. До складу бази даних входять: - списки студентів по групам; - перелік предметів, що вивчаються; - викладацький склад кафедр; - відомості про лекційні і практичні заняття в кожній з груп; - екзаменаційні і залікові відомості у всіх групах по всіх предметах. Форми документів що утримують вхідну довідкову інформацію. Інформація щодо студентських груп утримується в таблицях, форма яких наведена на рис. 1. На факультеті Інформатики навчання студентів проводиться з двох спеціальностей: 1. Інформаційні управляючі системи і технології (ІУСТ). 2. Програмне забезпечення автоматизованих систем (ПЗАС).
На одному курсі навчається по одній групі кожної спеціальності. Групи позначаються: ІУСТ-1, ПЗАС-1 ...Іуст-n, Пзас-n, де цифри від 1 до n позначають номер групи, які зростають. Групи містять списки студентів: номер залікової книжки; прізвище, ім'я і по батькові; домашня адреса.
Навчальний процес здійснюється викладачами кафедр. Інформація щодо кафедр утримується в таблицях, форма яких наведена на рис 2.
Предмети читаються викладачами, які характеризуються: табельний номер; прізвище, ім'я і по батькові; науковий ступінь; вчене звання; кафедра. Причому викладачі кафедри читають тільки ті предмети, які закріплені за цією кафедрою. Відповідно до навчального плану всі студенти групи в поточному семестрі вивчають певні предмети. Інформація щодо планів проведення занять утримується в таблиці, форма якої наведена на рис. 3. Всі предмети мають назви, закріплені за певними кафедрами і викладачами, по ним проводяться певні види занять (лекції, практика) і здійснюється підсумковий контроль (іспит, або залік).
Вивчення предметів закінчується підсумковим контролем знань у вигляді іспиту або заліку. Інформація про результати контролю зберігається в екзаменаційній відомості, форма якої наведена на рис. 4. Значення оцінок за результатами іспиту визначаються чотирьохбальною шкалою (від 2 до 5). Результати заліку визначаються текстом: зараховано, або не зараховано. База даних має надати можливість отримати наступну інформацію: 1. Склад навчальних груп (списки); 2. Загальна інформація щодо кожного студента (прізвище, ім’я та по батькові, номер залікової книжки, адреса); 3. Інформація про предмети що має вивчати кожна студентська група (назва предмету, форма контролю, викладач); 4. Інформація про предмети що має вивчати кожний студент (назва предмету, форма контролю, викладач); 5. Інформація щодо кафедр факультету (назва, викладацький склад); 6. Інформація щодо викладачів (прізвище, посада, наукове звання, предмет, група, вид занять, вид контролю); 7. Екзаменаційні і залікові відомості по предметах і групах (номер групи, назва предмета, прізвище, ім’я та по батькові викладача, номер залікової книжки, прізвище, ім’я та по батькові студента, оцінка, дата, кількість студентів в групі, кількість студентів що проходили контроль, кількість студентів що отримали певну оцінку, середній бал по предмету в групі); Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|