Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення сутностей та їх атрибутів

Цей етап є першим кроком у напрямку формалізації предметної області.Завданням етапу є виділення основних абстракцій (сутність, атрибут, зв'язок) в предметній області і визначення їх параметрів.

Пояснення. Будь-яка предметна область утворюється як сукупність взаємопов’язаних об’єктів, кожний з яких є також сукупністю дрібніших об’єктів. Еквівалентом будь-якого об’єкту в проекті БД є сутність. На даному етапі необхідно визначити сутності (об’єкти), які б характеризували предметну область в мірі достатній для вирішення задачі БД. Цей процес не формалізовано, тому його результат залежить від досвіду проектувальника. Одночасно доцільно виявити характеристики кожної сутності. Наприклад характеристиками сутності Студент можуть бути: прізвище, ім’я та по батькові; номер залікової книжки, адреса проживання. Оскільки номер залікової книжки є унікальним, то по ньому можна ідентифікувати кожного студента. Тут також важливо обрати тільки ті атрибути що є визначальними для вирішення поставленої задачі. Наприклад, ріст студента, або колір його очей у даному випадку не мають ніякого значення.

При визначені сутностей та їх характеристик можна дотримуватися наступної рекомендації: Уважно розглянути кожний вхідний і вихідний документ і в окрему сутність виділяти такі відомості, що повторюються в документі декілька разів, або сукупність деяких відомостей утворює декілька однотипних екземплярів.

Список студентів група № _____ Курс ____
Номер залікової книжки Прізвище, ім’я та по батькові Адреса
     
     
     

Кількість студентів в групі ___

 

Назва
Шапка
Тіло
Підсумки
Рисунок 5

У загальному випадку документ складається із назви, шапки, тіла і підсумків (рис. 5).

 

Простіше за все було б розглядати кожен документ як певну сутність. Але це не зовсім правильно. Уважний перегляд документа дозволяє зробити висновок що він складається з декількох об’єктів. Ознакою наявності окремого об’єкта є те що відомості про нього повторюються в документі багато разів. Зазвичай такі відомості виносяться в шапку і тіло документа. Дійсно, якщо б номер групи було внесено до тіла документа, то він повторювався для всіх студентів однієї групи. Крім того, в окрему сутність слід виділяти характеристики певного об’єкта. Дані що відображаються в розділі Підсумки за звичай в БД не зберігаються і переважно є результатами запитів, які поновлюються при кожному звертанні до бази даних.

Виходячи з аналізу форм вхідних документів можна виділено наступні сутності.

Документ Список студентів (рис. 1) утримує дані про сутності:

1. Сутність Групахарактеризується атрибутами: номер групи (Номер_Група); номер курсу (Курс). Ключем сутності можна обрати атрибут Номер_група, який є унікальним.

2. Сутність Студентхарактеризується атрибутами: номер залікової книжки (Залік_Книжка); прізвище, ім'я і по батькові (ПІБ_Студент), домашня адреса (Дом_Адрес). Ключем сутності можна обрати атрибут (Залік_Книжка), який є унікальним.

Документ Склад кафедри (рис. 2) утримує дані про сутності:

3. Сутність КАФЕДРАхарактеризується атрибутами: назва кафедри (Назва_Кафедра). Назва кафедри може бути довгою, тому для спрощення і прискорення ідентифікації доцільно ввести атрибут код кафедри (Код_Кафедра) який буде ключем сутності.

4. Сутність ВИКЛАДАЧ характеризується атрибутами: табельний номер викладача (Номер_Викладач); прізвище, ім’я і по батькові викладача (ПІБ_Викладач); Ключем сутності можна обрати атрибут (Номер_Викладач), який є унікальним.

Оскільки однакову посаду або вчене звання на кафедрі можуть утримувати декілька викладачів (наприклад, старший викладач, або кандидат наук, доцент), то такі відомості обов’язково будуть повторюватися. Тому доцільно відокремити їх в самостійні сутності.

5. Сутність ПОСАДА характеризується атрибутом назва посади Посада, який є ключем сутності.

6. Сутність ВЧЕНЕ_ЗВАННЯ характеризується атрибутом Звання, який є ключем сутності.

Документ План проведення занять (рис.3) утримує дані про сутності:

7. Сутність ПРЕДМЕТ характеризується атрибутами: назва предмету (Назва_Предмет); вид занять (Вид_Занять); вид контролю (Вид_Контролю). По одному предмету можуть проводитися декілька видів занять (і лекції і практика), крім того назва предмету може бути довгою, тому для спрощення і прискорення ідентифікації доцільно ввести атрибут код предмету (Код_Предмет) який буде ключем сутності.

Документ Екзаменаційна відомість (рис. 4) утримує дані про сутності які вже існують.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  8. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  9. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  10. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  11. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  12. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів




Переглядів: 964

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис предметної області пошук і впорядкування необхідних відомостей | Побудова діаграм ER-типу з урахуванням усіх сутностей і їхніх зв'язків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.