МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 1. Для кожного положення, що наводиться нижче, знайдіть відповідний термін або поняттяТЕМА 1. ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ: ПРЕДМЕТ ТА МЕТОДИ ПІЗНАННЯ
Термінологічний словник
Аналіз - метод дослідження, за якого об’єкт дослідження розкладається на складові, кожну з яких вивчають окремо. Дедукція - метод пізнання від загального до одиничного. Економічна категорія - абстрактне, логічне, теоретичне поняття, яке в узагальненому вигляді виражає суттєві властивості економічних явищ і процесів. Економічна політика - цілісна система заходів держави, спрямованих на розвиток національної економіки в інтересах усіх соціальних груп суспільства. Економічне моделювання - формалізований опис економічних процесів і явищ, структура якого абстрактно відтворює реальну картину економічного життя. Економічний закон - найсуттєвіші, стійкі, постійно повторювані, причинно-наслідкові взаємозв’язки і взаємозалежності економічних процесів та явищ. Індукція - метод пізнання від окремого до загального. Метод політекономії - сукупність прийомів, засобів і принципів, за допомогою яких досліджуються категорії і закони функціонування та розвитку економічних систем. Наукова абстракція - метод політекономії, який полягає в поглибленому пізнанні реальних економічних процесів шляхом виокремлення основних, найсуттєвіших ознак сторін певного явища, позбавлених усього випадкового, неістотного. Предмет економічної теорії - наука про відносини між людьми у процесі виробництва, розподілу, обміну та споживання матеріальних благ і послуг. Синтез - метод дослідження, при якому відбувається об’єднання різних елементів, сторін об’єкта в єдине ціле з урахуванням взаємозв’язків між ними. Економічний закон зростання потреб - безперервний розвиток потреб – рушійна сила економічного та духовного прогресу людства, що у свою чергу стимулює появу нових потреб. Економічні інтереси - усвідомлене прагнення економічних суб’єктів задовольнити певні потреби, що є об’єктивним спонукальним мотивом до їх господарської діяльності. Економічні потреби - потреби в економічних благах. Потреба - внутрішній мотив, який спонукає до економічної діяльності.
ТЕМА 1. ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ: ПРЕДМЕТ ТА МЕТОДИ ПІЗНАННЯ
ВПРАВИ Вправа 1. Для кожного положення, що наводиться нижче, знайдіть відповідний термін або поняття 1. Абстрактне, логічне, теоретичне поняття, яке в узагальненому вигляді виражає суттєві властивості економічних явищ і процесів. 2. Безперервний розвиток потреб – рушійна сила економічного та духовного прогресу людства, що у свою чергу стимулює появу нових потреб. 3. Блага, обсяги яких менші за існуючі потреби. 4. Вивчення дії одного з чинників за умови, що інші чинники незмінні. 5. Внутрішній мотив, який спонукає до економічної діяльності. 6. Метод економічної теорії, який полягає в поглибленому пізнанні реальних економічних процесів шляхом виокремлення основних, найсуттєвіших ознак сторін певного явища, позбавлених усього випадкового, неістотного. 7. Метод пізнання від загального до одиничного. 8. Метод пізнання від окремого до загального. 9. Найсуттєвіші, стійкі, постійно повторювані, причинно-наслідкові взаємозв’язки і взаємозалежності економічних процесів та явищ. 10. Наука про відносини між людьми у процесі виробництва, розподілу, обміну та споживання матеріальних благ і послуг. 11. Сукупність прийомів, засобів і принципів, за допомогою яких досліджуються категорії і закони функціонування та розвитку економічних систем. 12. Сукупність фізичних та інтелектуальних здібностей людини, які вона використовує в процесі праці; здатність людини до праці. 13. Усе те, що необхідно для виробництва потрібних людям товарів і послуг. 14. Цілісна система заходів держави, спрямованих на розвиток національної економіки в інтересах усіх соціальних груп суспільства.
Читайте також:
|
||||||||
|