Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Труднощі у впровадженні ЦТБ

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО РОЗДІЛУ.

1. Поняття цифрового телебачення.

2. Загальні принципи побудови цифрового телебачення. Основні характерні риси цифрового телебачення.

3. Застосування імпульсно-кодової модуляції в цифровому телебаченні. Квантування по часу та рівню.

4. Пороги квантування та похибки.

5. Теореми Котельникова-Найквіста. Їх практичне застосування.

6. Швидкість передачі цифрового потоку та її оцінка.

7. Відповідність між аналоговим телевізійним сигналом та рівнями квантування для різних шкал.

8. Характеристика спектрів телевізійного сигналу після квантування.

9. Поняття та необхідність компресії цифрового телевізійного сигналу.

10. Поняття канального кодування.

11. Види модуляції в цифровому телебаченні.

12. Узагальнена структурна схема системи цифрового телебачення.

13. Основи цифрової фільтрації телевізійного сигналу.

14. Основні часові перетворення цифрових сигналів.

15. Перспективи розвитку цифрового телевізійного мовлення.

СИСТЕМИ «ТЕЛЕТЕКСТ» І «ВІДЕОТЕКС».

9.1. Цифрова телевізійна система передачі додаткової інформації – телетекст (ТТ). ( стор. 594-595) [ 1 ].

Основна відмінність між системами Телетекст (розробленої в Англії) і АНТИОПЕ (розробленої у Франції) полягає в тому, що перша з них синхронна, а друга несинхронна, тобто тактова частота не прив'язана жорстко з частотою рядків. Слово АНТИОПЕ (ANTIOPE) -аббревиатура фрази Aquisition Numerique et Televisualisation d'lmages Organisees en Pages d'Ecriture, що перекладається так: отримання в цифровому коді і відображення на телевізійному екрані зображення, організованого в друковані сторінки. Відомі також такі варіанти системи Телетексту як CEEFAX (See Facts) і ORACLE (Optional Reception of Announcements by Coded Line Electronics, Англія), Telidon (Канада). Сигнали відповідей на питання телеглядача (сигнали ДІ) в цих системах передаються впродовж передачі однієї або декількох рядків в інтервалі кадрового згасаючого імпульсу (КЗІ), в яких немає іншої інформації (тимчасовий розподіл сигналів). Для стандарту СРСР (ГОСТ 7845-79) це можуть бути рядки 16-21 і 329-334. В якості додаткової інформації передаються нерухомі зображення (тексти, прості малюнки), що містять відомості про погоду, роботу підприємств, новини, побутові ради, учбові матеріали і так далі. Можна відтворювати знаки із змінною яскравістю (для привертання додаткової уваги), в ході перегляду телепередачі на екран можна виводити екстрені новини.


Читайте також:

  1. Вміння долати труднощі. Як подолати проблеми переживань?
  2. Дайте характеристику соціальної політики української держави в умовах ринкової економіки. Які існують проблеми, труднощі? Які ви бачите шляхи їх вирішення?
  3. Дайте характеристику соціальної політики української держави в умовах ринкової економіки. Які існують проблеми, труднощі? Які ви бачите шляхи їх вирішення?
  4. Здобутки та труднощі сучасної української вищої освіти, необхідність її реформування
  5. ІІІ. Труднощі, пов’язані зі сприйманням виду мовлення.
  6. Індустріалізація: завдання, труднощі, характерні риси, особливості, наслідки
  7. Мовні труднощі аудіювання.
  8. Опитувальник: ПЕРЕВАГИ ТА ТРУДНОЩІ
  9. Опитувальник: ПЕРЕВАГИ ТА ТРУДНОЩІ
  10. Опори та орієнтири для подолання труднощів аудіювання
  11. Основні труднощі розв’язування задач нелінійного програмування
  12. Особливості і труднощі переходу до демократії в Україні




Переглядів: 776

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи його впровадження. | Загальна схема кодуючого і декодуючого пристрою системи ТТ – призначення складових, робота.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.