Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КАФЕДРА СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

ТА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

Н. Б. Ларіонова

Наскрізна програма

Навчальної практики

Студентів

спеціальностей "Соціальна педагогіка"

і "Соціальна робота"

 

 

Луганськ

ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка»


УДК [37.013.42 + 373.66](073)

ББК 74.6р3 + 65.272р3

Л-25

Р е ц е н з е н т и:

Краснова Н. П. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.

Савченко С. В. доктор педагогічних наук, професор, в.о. ректора Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.

Ларіонова Н. Б.

Л-25 Наскрізна програма навчальної практики студентів спеціальностей „Соціальна педагогіка” і „Соціальна робота” / Н. Б. Ларіонова ; Держ. закл. „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка”. Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2009. 41 с.

 

 

Запропонована авторська програма є презентацією організаційно-структурної моделі наскрізної практики, яка передбачає щосеместрове проходження практичного навчання в умовах реальної професійної діяльності, починаючи з першого курсу. Кожний вид практики має свої змістовні й цільові характеристики, тобто виступає як навчальний модуль. Завдання практики супроводжуються алгоритмами їх виконання.

Призначено для студентів спеціальностей „Соціальна педагогіка” і „Соціальна робота” освітньо-кваліфікаційних рівнів „бакалавр” і „магістр”, керівникам і методистам практики.

УДК 137.013.42 + 373.66](073)

ББК 74.6рЗ + 65.272рЗ

Рекомендовано до друку Вченою радою

Луганського національного університету

імені Тараса Шевченка

(протокол № 3 від 30 жовтня 2009 року)

© Ларіонова Н. Б., 2009

© ДЗ „ЛНУ імені Тараса

Шевченка, 2009



Читайте також:

  1. А) Теоретичне обґрунтування педагогіки
  2. Активний характер соціальної політики.
  3. Актуальні методи соціальної роботи
  4. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  5. Американська модель соціальної відповідальності
  6. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  7. Аналіз предметної сфери соціальної роботи
  8. Аналіз результатів практичної діяльності Київського освітньо-методичного центру соціальної роботи
  9. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.
  10. Аргументи на користь соціальної відповідальності
  11. Аргументи проти соціальної відповідальності
  12. Вдосконалення соціальної структури і професійно-кваліфікаційного складу працівників




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД | Пояснювальна записка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.