Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 10. Анатомія, фізіологія і гігієна сенсорних систем

Тема 9. Вища нервова діяльність і її вікові особливості

Тема 8. Анатомія, фізіологія і гігієна нервової системи

Тема 6. Обмін речовин і енергії. Фізіологічні і гігієнічні основи харчування дитини

Тема 5. Анатомія, вікова фізіологія та гігієна органів травлення

Тема 4. Анатомія, вікова фізіологія і гігієна дихальної системи

Анатомія, вікова фізіологія і гігієна серцево судинної системи.

Тема 3. Особливості крові як тканини внутрішнього середовища

Тема 2. Анатомія та вікова фізіологія опорно-рухової системи

Лекція 4.Опорно-рухова система людини. Кістки: форма, з’єднання, будова, хімічний склад, ріст, розвиток…...60

Лекція 5. Будова та функції скелета людини. Перша допомога при ушкодженнях опорно-рухової системи……...68

Лекція 6. Загальні відомості про м’язи. Основні групи м’язів людського тіла.

Вікові особливості м’язового апарату……………………………………………………………………………………..88

Лекція 7. Внутрішнє середовище організму. Кров: функції, склад…………………………………………………….112

Лекція 8. Серцево-судинна система. Профілактика та перша допомога при серцево-судинних захворюваннях

і кровотечах…………………………………………………………………………………………………………………140

Лекція 9.Загальна будова та функції дихальної системи………………………………………………………………..161

Лекція 10. Газообмін у легенях і тканинах. Регуляція дихання. Хвороби дихальної системи та запобігання їм.

Перша допомога при ураженні органів дихання…………………………………………………………………………..173

Лекція 11.Біологічне значення травлення. Травлення в ротовій порожнині. …………………………………………188

Лекція 12.Травлення в шлунку, кишечнику. Інфекційні захворювання органів травної системи та

їхня профілактика. Перша допомога при харчових отруєннях ………………………………………………………….202

Лекція 13.Обмін речовин і енергії в організмі людини………………………………………………………………….225

Лекція 14.Енергетичний обмін. Вітаміни. Харчування і здоров’я людини.……………………………………………240

Лекція 15.Загальна характеристика органів виділення. Анатомія, фізіологія і гігієна органів сечовиділення………258

Лекція 16. Анатомія, фізіологія і гігієна шкіри…………………………………………………………………………….272

Тема 7. Залози внутрішньої секреції (ендокринні залози)

Лекція 17. Анатомія, фізіологія і гігієна залоз внутрішньої секреції…………………………………………………….285

Лекція 18.Біологічне значення. Загальний план будови, властивості та розвиток нервової системи………………..301

Лекція 19.Будова, функції та розвиток відділів центральної нервової системи………………………………………..316

Лекція 20.Вчення І.П.Павлова про вищу нервову діяльність. Поняття про вищу нервову діяльність………………..339

Лекція 21. Поняття про пізнавальну діяльність людини…………………………………………………………………..351

Лекція 22. Типи вищої нервової діяльності. Гігієна нервової системи дитини…………………………………………..370

Лекція 23.Значення сенсорних систем для організму людини. Зорова і слухова сенсорні системи: будова, функції

і гігієна…………………………………………………………………………………………………………….399

Лекція 24. Вестибулярний апарат. Хеморецепторні сенсорні системи. М’язова, тактильна та температурна

чутливість………………………………………………………………………………………………………….430


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  6. III етап. Системний підхід
  7. IV. Розподіл нервової системи
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  10. IV. Філогенез кровоносної системи
  11. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  12. POS-системи




Переглядів: 1336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1. Загальні закономірності росту та розвитку дітей та підлітків | Запліднення та розвиток плода

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.