МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 10. Анатомія, фізіологія і гігієна сенсорних системТема 9. Вища нервова діяльність і її вікові особливості Тема 8. Анатомія, фізіологія і гігієна нервової системи Тема 6. Обмін речовин і енергії. Фізіологічні і гігієнічні основи харчування дитини Тема 5. Анатомія, вікова фізіологія та гігієна органів травлення Тема 4. Анатомія, вікова фізіологія і гігієна дихальної системи Анатомія, вікова фізіологія і гігієна серцево судинної системи. Тема 3. Особливості крові як тканини внутрішнього середовища Тема 2. Анатомія та вікова фізіологія опорно-рухової системи Лекція 4.Опорно-рухова система людини. Кістки: форма, з’єднання, будова, хімічний склад, ріст, розвиток…...60 Лекція 5. Будова та функції скелета людини. Перша допомога при ушкодженнях опорно-рухової системи……...68 Лекція 6. Загальні відомості про м’язи. Основні групи м’язів людського тіла. Вікові особливості м’язового апарату……………………………………………………………………………………..88 Лекція 7. Внутрішнє середовище організму. Кров: функції, склад…………………………………………………….112 Лекція 8. Серцево-судинна система. Профілактика та перша допомога при серцево-судинних захворюваннях і кровотечах…………………………………………………………………………………………………………………140 Лекція 9.Загальна будова та функції дихальної системи………………………………………………………………..161 Лекція 10. Газообмін у легенях і тканинах. Регуляція дихання. Хвороби дихальної системи та запобігання їм. Перша допомога при ураженні органів дихання…………………………………………………………………………..173 Лекція 11.Біологічне значення травлення. Травлення в ротовій порожнині. …………………………………………188 Лекція 12.Травлення в шлунку, кишечнику. Інфекційні захворювання органів травної системи та їхня профілактика. Перша допомога при харчових отруєннях ………………………………………………………….202 Лекція 13.Обмін речовин і енергії в організмі людини………………………………………………………………….225 Лекція 14.Енергетичний обмін. Вітаміни. Харчування і здоров’я людини.……………………………………………240 Лекція 15.Загальна характеристика органів виділення. Анатомія, фізіологія і гігієна органів сечовиділення………258 Лекція 16. Анатомія, фізіологія і гігієна шкіри…………………………………………………………………………….272 Тема 7. Залози внутрішньої секреції (ендокринні залози) Лекція 17. Анатомія, фізіологія і гігієна залоз внутрішньої секреції…………………………………………………….285 Лекція 18.Біологічне значення. Загальний план будови, властивості та розвиток нервової системи………………..301 Лекція 19.Будова, функції та розвиток відділів центральної нервової системи………………………………………..316 Лекція 20.Вчення І.П.Павлова про вищу нервову діяльність. Поняття про вищу нервову діяльність………………..339 Лекція 21. Поняття про пізнавальну діяльність людини…………………………………………………………………..351 Лекція 22. Типи вищої нервової діяльності. Гігієна нервової системи дитини…………………………………………..370 Лекція 23.Значення сенсорних систем для організму людини. Зорова і слухова сенсорні системи: будова, функції і гігієна…………………………………………………………………………………………………………….399 Лекція 24. Вестибулярний апарат. Хеморецепторні сенсорні системи. М’язова, тактильна та температурна чутливість………………………………………………………………………………………………………….430 Читайте також:
|
||||||||
|